اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تنها راه‌حل مشکلات فعلی کشور الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: تنها راه‌حل مشکلات فعلی کشور الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس است و گذشته به ما نشان داده که هر زمان از فرهنگ و پیام‌های دوران دفاع مقدس فاصله گرفته‌ایم، دچار مشکل شده‌ایم.

تنها راه‌حل مشکلات فعلی کشور الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سردار احمد شفاهی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه سبزوار با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه  هشت سال جنگ تحمیلی برای جمهوری اسلامی پیام‌ها و دستاوردهای متعددی داشت، گفت: بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس برای برون رفت از مشکلات ضروری است.

 جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان و جوانان ما با تکیه بر توان داخلی، اتحاد و همدلی توانستند رژیم بعثی عراق کاملا مجهز و پیشرفته را شکست دهند.

وی یکی از توطئه‌های دیرینه دشمن را ضربه به‌ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بهره‌گیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس توطئه دشمن علیه جمهوری اسلامی را از بین می‌برد.

سردار شفاهی با تاکید بر اینکه تنها راه‌حل مشکلات فعلی کشور الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس است، تصریح کرد: گذشته به ما نشان داده که هر زمان از فرهنگ و پیام‌های دوران دفاع مقدس فاصله گرفته‌ایم، دچار مشکل شده‌ایم، بنابراین بیشتر از گذشته باید به‌درس‌های دوران دفاع مقدس توجه شود.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: جنگ تحمیلی نشان‌دهنده ظرفیت‌های اعتقادی و معنوی رزمندگان ما بود که با شجاعت و فداکاری در مقابل دشمن مجهز ایستادگی کردند و امروزه فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه نهادینه شده است.

وی با اشاره به لزوم انتقال پیام‌های دوران دفاع مقدس به‌نسل جوان جامعه، افزود: جنگ هشت ساله دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است و دانشگاهی برای پرورش انسان‌های بزرگ بود.

سردار شفاهی بیان کرد: در شرایطی که مخالفان و معاندان انقلاب اسلامی دفاع مقدس را پدیده‌ای بی‌نظیر و باشکوه در طول تاریخ سیاسی اسلام و ایران می‌دانند باید برای ترویج دفاع مقدس به‌ نسل‌های امروز و فردا تلاش کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: قدرت‌های غربی چون انقلاب اسلامی را مخالف منافع خود می‌دانستند با وجود اختلافات بین خود برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی به توافق رسیدند.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم قدردانی و سرهنگ هادی موحدنیا به‌ عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار معرفی شد.

انتهای پیام/ 70044

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول