اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

مراکز آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 100 میلیون قراردادهمکاری با صنعت امضاء می کنند

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: امسال در کارهای تحقیقات طرح‌های برون دانشگاهی و ارتباط با حوزه صنعت را افزایش می دهیم به طوری که هر کدام از مراکز باید حداقل 100 میلیون تومان قرار داد همکاری با بخش خصوصی امضاء کند.

مراکز آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 100 میلیون قراردادهمکاری با صنعت امضاء می کنند

بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو باخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت گسترش مراکز پژوهشی و تحقیقاتی گفت: دانشگاه آزاد امسال در راستای اهداف و رسالتی که بر عهده دارد برای حرکت کردن در مسیر رسیدن به دانشگاه کاربردی و تبدیل شدن به نسل ۳ و ۴ دانشگاه ماموریت های خود را در زمینه استفاده از پتانسیل نخبگان و دانش آموختگان قرار داده است.

* فعالیت‌های دانشگاه آزاد مبتنی بر کار پژوهشی است

وی افزود: همه فعالیت های علمی دانشگاه آزاد مبتنی بر کار پژوهشی ترسیم شده است که حرکت در این مسیر باعث رشد علمی و ایجاد دستاوردهای مهم در حوزه فناوری و نوآوری می شود از طرفی باید بگویم همه مراکز آزمایشگاهی ما در سال جاری با بهره مندی از تجهیزات آزمایشگاهی سرعت فعالیت های پژوهشی خود را افزایش می دهند.

*  شبکه آزمایشگاهی به دنبال انجام پروژه‌های ملی و برند ساز است

نگاهداری تصریح کرد:دانشگاه آزاد در فعالیت تحقیقاتی خود درپژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی به دنبال انجام پروژه های ملی و برند ساز است، از طرفی یکی از اهداف ما در این شبکه خدمات رسانی حد اکثری به صنایع و ارائه  خدمات آزمایشگاهی استاندارد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول