اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مرکز پلیس گمرک بندر شهید رجایی به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور، استاندار هرمزگان و فرمانده انتظامی استان، مرکز پلیس گمرک بندر شهید رجایی به بهره‌برداری رسید.

مرکز پلیس گمرک بندر شهید رجایی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ظهر امروز، طی مراسمی با حضور سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور و فریدون همتی استاندار هرمزگان  مرکز پلیس گمرک بندر شهید رجایی بندرعباس افتتاح شد.

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: در ابتدا تشکیل پلیس گمرک شهید رجایی جلسات آموزشی برای ۲۲ نفر از پرسنل نیروی انتظامی که باید در این مرکز پلیس مستقر شوند برگزار شد و نیروها برای بررسی کالاهای ورودی و خروجی از بندرشهید رجایی آمادگی کامل را دارند. 

وی ادامه داد: جلسات توجیهی و صیانتی را برای نیرو ها قبل استقرار در مرکز پلیس گمرک داشته ایم و جلسات زیادی را با ریاست سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک استان برگزار کردیم تا بتوانیم این مرکز را راه اندازی کنیم. 

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: دوره های کار وزی بسیاری برای پرسنل مستقر برگزار کرده ایم و با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی این زمین را در مجاورت بندر شهید رجایی   اجاره کردیم که ظرف یک ماه ساخت ساختمان و تجهیز پلیس گمرک بندر شهید انجام شد.

وی تاکید کرد: استدعا داریم در  بحث دسترسی به اظهارنامه های گمرکی که  الان به صورت مجزا دسترسی به آن ها برای ما امکان پذیر نیست همکاری بیشتری شود.

ملکی اضافه کرد: هم اکنون  دسترسی به بسیاری از سامانه های گمرک و سازمان بنادر و دریانوردی وجود ندارد که امیدوارم به زودی این دسترسی ها به پلیس داده شود تا کار زودتر و به نحو بهتری انجام شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدوارم این افتتاحیه باب همکاری خوبی با سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان گمرک باز کند چرا که  ما می توانیم مکمل همدیگر باشیم و اگر همکاری خوبی باهم داشته باشیم گره گشایی در فعالیت های اقتصادی حاصل می شود.

انتهای پیام/88052

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول