اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه برون‌رفت از مشکلات و عزت انقلاب اسلامی با گفتمان مقاومت مقدور است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات و عزت انقلاب اسلامی با گفتمان مقاومت یا همان گفتمان سیدالشهدا مقدور است.

راه برون‌رفت از مشکلات و عزت انقلاب اسلامی با گفتمان مقاومت مقدور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آزادشهر، سردار حسین معروفی در جمع بسیجیان آزادشهر اظهار کرد: مفهوم فرهنگ عاشورا همان فرهنگ و گفتمان مقاومت است که امروز رهبر معظم انقلاب با دیده‌بانی تیزبین خود آن را در جهان اسلام مطرح می‌کند.
وی با اشاره به مقاومت مردم ایران در هشت دفاع مقدس افزود: در اوایل انقلاب که ایران اسلامی حتی فشنگ برای جنگیدن نداشت هشت سال با مقاومت مردم و مسوولان در مقابل ائتلاف دشمنان و کشورهای غرب ایستادگی کرد و وارد مذاکره یا تسلیم نشد.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بزرگترین ائتلاف دشمنان اسلام در تاریخ ائتلاف دشمنان در برابر امام حسین (ع) و یاران باوفایش بود، تصریح کرد: شرایط امروز کشور ما سخت‌تر از عاشورا نیست و ما باید به مانند امام حسین (ع)  زیربار سازش و تسلیم نرویم و مانند وی به سنت الهی که حق و باطل با هم جمع نمی‌شوند، باور داشته باشیم.
وی ادامه داد: امروز جهان غرب با هدف ایستادن در برابر اسلام در برابر ایران اسلامی قرار گرفته و می خواهد که ریشه اسلام را در جهان از بین ببرد و برای این موضوع هر کاری مانند مذاکره انجام می‌دهد.

* در هشت سال دفاع مقدس ملت عزیز ایران با تبعیت از امام عصر خود  واقعه عاشورا را بارها تکرار کردند
معروفی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در هشت سال دفاع مقدس ملت عزیز ایران با تبعیت از امام عصر خود  واقعه عاشورا را بارها تکرار کردند و با فرهنگ عاشورا، اقدام و عمل، سربلند و با عزت در بین ملل جهان متمایز شدند.
وی تنها راه نجات مردم و برون‌رفت از مشکلات جامعه را گفتمان مقاومت دانست و افزود: امروز رهبر معظم انقلاب گفتمان سیدالشهدا را فریاد می‌زند و راه برون‌رفت مشکلات و عزت انقلاب اسلامی گفتمان سیدالشهدا یا گفتمان مقاومت است. امروز نگاه سید نصرالله به ایران و خیمه گاه مقام معظم رهبری است.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ما به دنبال جریان و فکر حسینی هستیم، خاطرنشان کرد: ما به دنبال برگه نیستم بلکه به دنبال جریان و فکر حسینی هستیم و در این مجمع قرار است جوانان انقلابی مومن بی‌توقع ولایی سختی‌ناپذیر برای آینده خود در عرصه‌های مهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره و معیشت مردم، مراقبت از یکدیگر و امر به معروف تصمیم بگیرند.

* کار مردمی بر روی زمین نخواهد ماند
وی با تاکید بر اینکه کار مردمی بر روی زمین نخواهد ماند، اضافه کرد: اگر کارها به دست مردم سپرده شود هیچ کاری بر روی زمین نمی‌ماند و نخبگان ما در این مجمع باید برای خدمت به همنوع تلاش کنند ضمن اینکه مسوولان اجرایی از این افکار بسیجیان نخبه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند.
معروفی گام دوم انقلاب را همان وصیت‌نامه سیاسی امام راحل در گام نخست برشمرد و یادآور شد: گام دوم انقلاب یک مبحث بسیار مهم و جدی است که بنا داریم این گام را در استان گلستان با شاکله و ساختار مشخص تبدیل به گفتمان کرده و در این مسیر حرکت کنیم.
وی توجه به حوزه اجتماعی در کنار مسائل فرهنگی و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمن در کنار مسائل اقتصادی و فرهنگی در حوزه اجتماعی هم  به شدت جنگ نابرابر و همه جانبه دارد و از درون تلاش می‌کند تا محتوا را تهی کند اما ما باید همچون عباس (ع) و زینب (س) زمان انقلابی بوده و از ارزش‌های الهی و انقلابی خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول