اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جنگ روانی دشمن با سلاح قلم خنثی می‌شود/ خبرنگاران معلمان ذهن اجتماع

جانشین بسیج اقشار سپاه نینوا گلستان از خبرنگاران به عنوان معلمان ذهن اجتماع یاد کرد و گفت: جنگ روانی دشمن در تمامی عرصه‌ها با سلاح قلم خنثی می‌شود.

جنگ روانی دشمن با سلاح قلم خنثی می‌شود/ خبرنگاران معلمان ذهن اجتماع

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد فراهی ظهر امروز در آئین تجدید میثاق اصحاب رسانه استان گلستان با شهدا در نخستین روز از هفته خبرنگار ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد علیه السلام اظهار کرد: خبرنگاران معلمان ذهن اجتماع هستند و رسالت سنگینی در آگاه‌سازی عمومی بر عهده دارند.

وی حضور در محفل میثاق با شهدا را در نخستین روز از هفته خبرنگار به فال نیک گرفت و تصریح کرد: ادای تکلیف و احترام به آرمان شهدا وظیفه همه ما است، همانطوری که رزمندگان دفاع مقدس برای اعزام به جبهه، مزار شهدا را انتخاب می‌کردند باید بدانیم اینجا مکان مقدسی است، اگر امروز جنگ سختی نداریم و بر آن غلبه کردیم نتیجه ازخودگذشتگی رزمندگان بوده است.

جانشین بسیج اقشار سپاه نینوا گلستان با اشاره به اهمیت رسالت اصحاب رسانه در جنگ نرم گفت: سلاح قلم در دستان اصحاب رسانه است که با آثار خوب و پربرکتی که در راستای آگاه‌سازی جامعه ارزانی خواهند داشت زوایای پنهان و پیدای مسائل را بازگو می‌کنند.

فراهی بیان کرد: اگر خداوند به قلم قسم یاد فرمودند این قلم در دست اصحاب رسانه است، در حقیقت شما خبرنگاران، معلمان ذهن اجتماع و عملیات روانی اجتماعی هستید، رزمندگانی هستید که در این مکان مقدس قرار گرفتید تا در برابر شهدا ادای تکلیف و تجدید میثاق کنید.

* رسالت خبرنگاران در جنگ سخت خطیرتر از جنگ سخت است

وی رسالت خبرنگاران را در جنگ سخت خطیرتر از جنگ سخت دانست و گفت: در سنگر قلم زدن، جایی که دشمن تشویش اذهان عمومی و مقدسات می‌کند شما اصحاب رسانه در این میدان رزمندگی می‌کنید.

جانشین بسیج اقشار سپاه نینوا گلستان افزود: شاید فرصت رسانه‌ای ساده به چشم آید ولی می‌تواند بسیاری از دشمنان را مایوس و دوستان را امیدآفرین کند.

فراهی؛ حق‌گویی، حق‌طلبی و محق محوری را از رسالت‌های مهم عرصه رسانه خواند و از خبرنگاران خواست تا این مهم را در همه مراحل مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول