اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت کمیته امداد سمنان از کارآفرینان دانش‌بنیان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بر لزوم حمایت از کارآفرینان دانش‌بنیان در این استان در راستای توسعه اشتغال تأکید کرد.

حمایت کمیته امداد سمنان از کارآفرینان دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد در نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: اشتغال‌زایی و ارائه راهکارهای حرکت به‌سوی فناوری‌های نوین هدف از برگزاری این رویداد کارآفرینی است.

وی گفت: توانمندسازی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و اولویت‌های این نهاد است؛ بنابراین برای تحقق این هدف باید راهکارهای عملی همچون حمایت از کارآفرینی و فراهم‌سازی بستر اشتغال مددجویان عملی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به تفاوت‌های ماهوی نوع نگاه یک کارآفرین با مخترع اشاره کرد و گفت: کارآفرینان این قدرت و توانایی فکری را دارند که حتی از ضایعاتی که در نظر دیگر افراد بلااستفاده است نیز فرصتی برای تولید ثروت استفاده می‌کنند.

مسعودیان‌راد تأکید کرد: باید کارآفرینان در عرصه‌های مختلف موردحمایت قرار گیرند تا در جامعه شاهد بهبود اوضاع کسب‌وکار باشیم.

وی اظهار کرد: آینده‌پژوهی و نگاه کارآفرینانه داشتن توسعه و پیشرفت جامعه را ضمانت می‌کند و به عبارتی می‌توان گفت کارآفرینی بهترین راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در برهه کنونی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان افزود: کارآفرینی می‌تواند موفق باشد و اسباب توسعه را فراهم و معضل بیکاری را مرتفع کند که بر مبنای فناوری‌های نوین امروزی حرکت کند.

قرار است در این رویداد 70 ایده کارآفرینی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان موردبررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/2568/م/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول