اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نوسازی و تجهیز منازل زلزله‌زدگان کرمانشاه

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: منازل همه زلزله‌زدگان کرمانشاهی زیرپوشش کمیته امداد نوسازی و تجهیز شده است.

نوسازی و تجهیز منازل زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدامیرمنصور برقعی ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان که با حضور کارکنان این نهاد در سالن اجتماعات کمیته امداد سمنان برگزار شد، با اشاره به خدمات این نهاد مقدس و ضرورت خدمت صادقانه به محرومان، فضای حاکم بر استان سمنان را در این بخش بسیار خوب و مطلوب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه واگذاری مسؤولیت‌ها فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است، ادامه داد: جو هم‌افزایی و همدلی حاکم بر استان سمنان، زمینه را برای بروز و ظهور تلاش‌های خادمانه به مردم فراهم می‌کند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تقدیر از حمایت خیران از مردم نیازمند اظهار کرد: مسؤولان کمیته امداد کارگزاران خیران هستند و این نیروهای ارزشمند انسانی همواره از مال و سرمایه خود به نفع نیازمندان بهره گرفته‌اند.

برقعی با اشاره به وقوع زلزله کرمانشاه و تبعات ناشی از آن اظهار کرد: این زلزله فشاری را در سطح ملی ایجاد کرد؛ اما همدلی موجود در استان‌ها در عرصه حمایت از محرومان اثرگذار بوده است.

وی به نوسازی و تجهیز منازل تمام محرومان زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه در زلزله اخیر اشاره و تصریح کرد: تمام منازل محرومان نوسازی و تجهیزات جدید به آن‌ها واگذار شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: حتی یک نفر زیرپوشش کمیته امداد در مناطق زلزله نداریم که از دریافت خانه جا مانده باشد.

برقعی با اشاره به تحمیل فشار اقتصادی به مردم و وقوع سیل در 17 استان کشور بیان کرد: خوشبختانه مردم همیشه حامی ایران در این جریان نیز حمایت خود را به اثبات رساندند و مشکلات اقتصادی بر اعتقادات مردم غلبه نکرد.

گام‌های مثبت در فقرزدایی

امام جمعه موقت سمنان نیز در این آیین از کمیته امداد به‌عنوان نهادی یادکرد که با دستگیری از نیازمندان و خودکفایی آنان گام‌های مثبتی در پیشرفت کشور با فقرزدایی برداشته است.

حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس افزود: ارائه به مددجویان و نیازمندان جامعه تسهیلات با توجه به اعتبارات کمیته امداد در امر اشتغال‌زایی از اقدامات مهم و مثمر است.

وی به خدمات ارائه‌شده از سوی کمیته امداد در بخش‌های مختلف بهداشتی، آموزشی، تسهیلات و درمان اشاره و تصریح کرد: این خدمات سطح سلامت و آگاهی جامعه را افزایش می‌دهد.

امام جمعه موقت سمنان به مهم‌ترین عامل فقرزدایی در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اشتغال عامل اصلی فقرزدایی است و کمیته امداد در این زمینه نقش به سزایی دارد.

عبدوس تشکیل پرونده در زمینه‌های مختلف برای مددجویان را سبب پیشرفت سیاست‌ها و برنامه‌ها در ریشه‌کنی فقر دانست.

سمنان؛ در مرز خودکفایی در مسکن

سیدجواد رضوی، مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان نیز بیان کرد: کمیته امداد استان رتبه اول را در بخش پرداختی ایتام دارد و در حوزه مسکن در مرز خودکفایی هستیم.

وی گفت: مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان منشأ خیر و برکات خواهد بود و از سبقت گیرندگان در کارهای خیر و صاحب نظر در حوزه‌های مختلف است که با فعالیت خیرخواهانه خود سبب ارتقای عملکرد این نهاد در استان خواهد شد.

به گزارش فارس؛ با حکم پرویز فتاح رئیس کمیته امداد، «محسن مسعودیان‌راد» به‌عنوان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول