اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مشارکت 200 هزار ایرانی در پویش «مشق احسان»/ 6 هزار بسته کالا بین سیل‌زدگان توزیع شد

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر از تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که در همین راستا کمپینی تحت عنوان مشق احسان در کشور راه‌اندازی شده و تاکنون 200 هزار نفر در این پویش مردمی مشارکت کرده‌اند.

مشارکت 200 هزار ایرانی در پویش «مشق احسان»/ 6 هزار بسته کالا بین سیل‌زدگان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امیرحسین مدنی ظهر امروز در آئین اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان لرستان تحت عنوان پویش "مشق احسان"، بیان کرد: سیل فروردین ماه امسال در استان لرستان هر چند حادثه ناگواری بود اما خاطراتی به‌یادماندنی از همدلی ملت ایران در کمک به سیل‌زدگان به یادگار گذاشت.

وی به کمک‌های صورت گرفته به سیل زدگان اشاره کرد و افزود: از روزهای ابتدایی وقوع سیل در 10 نقطه از مناطق سیل‌زده کشور درمانگاه‌های سیار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برپا شد، این مهم علاوه بر دیگر فعالیت‌های ستاد در بخش‌های مختلف کمک به مردم سیل‌زده بود.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: در جریان سیل اخیر شیعیان ترکمن خارج از کشور 85 هزار دلار به مردم سیل‌زده لرستان کمک کردند.

وی با بیان اینکه در جریان سیل اخیر ستاد اجرایی فرمان امام 200 بسته لوازم خانگی به مردم سیل‌زده کوهدشت اهدا کرد، افزود: با توجه به حجم خسارات سیل بیشترین تمرکز ستاد اجرایی در پلدختر بود، به‌نحوی که میزان بالایی از توزیع لوازم خانگی و دام در این شهرستان انجام گرفت.

مدنی خاطرنشان کرد: همچنین از 10 هزار بسته کالایی که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تعهد داده تاکنون 6 هزار بسته بین سیل‌زدگان پلدختر توزیع شده است که بسته‌های باقی مانده نیز پس از اتمام توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده مردم توسط هلال‌احمر صورت می‌گیرد.

این مسوول یادآور شد: تامین 2 هزار راس دام سبک برای مناطق سیل‌زده لرستان از دیگر تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بود که این مهم نیز انجام شده است.

وی گفت: اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر از دیگر تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که در همین راستا کمپینی تحت عنوان "مشق احسان" در کشور راه‌اندازی شده و تاکنون 200 هزار نفر در این پویش مردمی مشارکت کرده‌اند.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عنوان کرد: هدف‌گذاری ستاد اجرایی تهیه 500 هزار بسته لوازم‌التحریر است که تامین 250 هزار بسته را خود ستاد اجرایی تعهد کرده و مابقی نیز با مشارکت مردم تهیه خواهد شد.

مدنی اظهار داشت: تمامی لوازم‌التحریر خریداری شده تولید داخل و اسلامی هستند چنانکه با خرید 250 هزار بسته توسط ستاد اجرایی 210 شغل ایجاد شده است.

وی در پایان گفت: سالانه تامین و تهیه حدود 5 هزار بسته جهیزیه، 3 هزار ویلچر و 3 هزار اعزام اولی به اماکن مقدس زیارتی از دیگر اقداماتی است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول