اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فرصت مشارکت در پویش «مشق احسان» تا 10 مهر

پویش مشق احسان با هدف تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم از 23 مرداد آغاز شده است و تا 10 مهر امسال ادامه دارد.

فرصت مشارکت در پویش «مشق احسان» تا 10 مهر

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، پویش مشق احسان برای سال‌جاری، در نمایشگاه ایران نوشت کلید خورد؛ این پویش که با هدف تهیه نوشت‌افزار برای دانش آموزان مناطق محروم آغاز شده است تا 10 مهر امسال ادامه دارد.

محمدحسین فرهادیان مسئول رسانه پویش مشق احسان در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: با توجه به افزایش قیمت حداقل 3 برابری نوشت‌افزار شاید برخی از دانش‌آموزان مناطق محروم نتوانند لوازم‌التحریر مورد نیاز خود را تهیه کنند و در نتیجه این موضوع موجب بازماندگی از تحصیل این دانش‌آموزان شود.

وی با بیان اینکه این پویش با دو هدف برگزار می‌شود که هدف اول برآورده کردن نیازهای دانش‌آموزان نیازمند است، افزود: هدف دوم تهیه نوشت‌افزار ایرانی است که هم رفع محرومیت می‌کند و هم ریشه محرومیت که بیکاری است و با عدم حمایت از تولید ملی ایجاد می‌شود را می‌خشکاند.

فرهادیان با تاکید بر اینکه تمام نوشت‌افزار تهیه‌ شده دارای المان‌های ایرانی خواهند بود، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه 250 هزار بسته لوازم‌التحریر را متقبل شده است.

وی به راه‌های کمک مردم در این پویش اشاره کرد و افزود: تمام دفاتر پست میزبان مردم هستند و افراد می‌توانند لوازم‌التحریر خود را در اختیار پست قرار دهند و کافیست که به پرسنل این اداره عنوان کنند که این لوازم‌التحریر برای اجرای طرح «مشق احسان» است، ضمن اینکه مردم می‌توانند از طریق درگاه #15*4030* کمک‌های مالی خود را برای مشق احسان ارائه دهند.

فرهادیان از بسته‌بندی اجناس پویش مشق احسان در مصلای تهران خبر داد و گفت: مردم می‌توانند به صورت داوطلبانه در بسته‌بندی این اجناس کمک کنند، ضمن اینکه گروه‌های جهادی بسیج حضور پررنگی در بسته‌بندی و توزیع نوشت‌افزار برعهده دارند.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی، نهادها و خیریه‌ها می‌توانند به پویش مشق احسان بپیوندند و در این راستا به هر اندازه‌ای که این گروه‌ها بسته تهیه کرده باشند، دو برابر آن را ما در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا توسط همان خیریه یا نهادها در اختیار نیازمندانی که می‌شناسند، قرار دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول