اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انفجار منزل مسکونی در مشهد / نجات مرد 40 ساله توسط آتش نشانان از زیر آوار

سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی مشهد از نجات یک فرد در پی انفجار توأم‌ با آوار یک منزل مسکونی در منطقه خواجه ربیع مشهد توسط آتش‌نشانان خبر داد.

انفجار منزل مسکونی در مشهد / نجات مرد 40 ساله توسط آتش نشانان از زیر آوار

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد محمدجواد سبحانی ضمن اشاره به انفجار یک واحد مسکونی در مشهد اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار و آوار در منزل مسکونی در بلوار بهمن ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۲۹، ۸ و ۳۸ آتش نشانی شهر مشهد را به محل حادثه در خیابان مهر مادر اعزام کرد. 

سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران به محض حضور در محل مشاهده کردند منزلی یک طبقه، به دلیل نشت گاز شهری دچار انفجار توأم با آوار شده که یک نفر از ساکنان آن که مردی  40 ساله بود، زیر آوار گرفتار شده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه، پس از دقایقی عملیات، محل فرد محبوس شده را که دچار جراحت شده بود از زیر آوار بیرون آورده و برای انتقال به مراکز درمانی به تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول