اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نشت گاز شهری موجب انفجار منزل مسکونی در مشهد شد

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد گفت: یک‌منزل مسکونی در بلوار بهمن مشهد براثر نشت گاز شهری منفجر شد.

نشت گاز  شهری موجب انفجار منزل مسکونی در مشهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، محمدجواد قائمی اظهار کرد: نشت گاز شهری در یک‌منزل مسکونی ویلایی در بلوار بهمن سبب انفجار شد که در این حادثه یک بانوی جوان مجروح و روانه بیمارستان شد.

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به اظهارات کادر پزشکی بیمارستان امام رضا (ع)، افزود: بانوی جوان  دچار 60 درصد سوختگی شده و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

وی علت وقوع حادثه را نشت گاز از بخاری اتاق‌خواب این منزل 50 متری ذکر کرد و یادآور شد: بروز این انفجار علاوه بر تخریب بخشی از این منزل موجب ترک دیوار دو ساختمان مجاور آن نیز شده است.

قائمی بابیان اینکه با توجه به ترک دیوار و سقف منزل،  ساختمان تا رفع خطر قابل سکونت نیست، اظهار کرد: در این حادثه مأموران دو ایستگاه شماره 21 و 38 به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به اقدامات پیشگیرانه و برقراری ایمنی در محل اقدام کردند.

گفتنی است گاز شهری باید بالای ۵درصد و زیر ۱۵درصد وجود داشته باشد تا در کنار هوا یک مخلوط انفجاری تولید و با یک منبع تولید جرقه منفجر شود.

انتهای پیام/ 70042

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول