اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

توانمندسازی دانشجویان و افزایش کیفیت تحقیقات 2برنامه وزارت علوم برای سال تحصیلی جدید

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال تحصیلی جدید توانمند سازی دانشجویان و کیفی سازی کارهای تحقیقاتی 2 برنامه مهم وزارت علوم است.

توانمندسازی دانشجویان و افزایش کیفیت تحقیقات 2برنامه وزارت علوم برای سال تحصیلی جدید

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‏وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه توانمند سازی دانشجویان و کیفی سازی تحقیقات ۲ برنامه وزارت علوم در سال تحصیلی جدید است، گفت: مهم ترین برنامه وزارت علوم در سال تحصیلی جدید که توسط دانشگاه ها در دست اجراست ۲ موضوع کیفیت و کاربردی شدن فعالیت های علمی است به طوری که امسال همه مراکز علمی موظف شده اند این دو برنامه را در دستور کار خود قرار دهند.

* برای توانمند سازی دانشجویان برنامه داریم

وی افزود: امسال برنامه‏ای برای توانمندتر کردن دانشجویان در عرصه عمل و کار آفرینی داریم و همچنین در حوزه تحقیق و پژوهش و فعالیت های علمی مسیر حرکت را در راستای رفع مشکلات و مسائل مختلف جامعه در بخش های تولیدی، اجرایی و صنعتی هدایت می‏کنیم.

* نیروی متخصص و کارآفرین نیاز جامعه است

غلامی تصریح کرد:  امروز وجود نیروی متخصص و کارآفرین جزء نیازهای واقعی و اساسی برای رونق اقتصادی کشور است که باید با تلاش و فعالیت های پژوهشی مستمر راهکارهای مناسبی را برای برون رفت از شرایط نامطلوب گره های مختلف ارائه کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول