اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سلطان‌حسینی: ورزشکاران اصفهانی شانس کسب سهمیه المپیک دارند

مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان گفت: سهراب مرادی، گلنوش سبقت‌‌الهی، سجاد مردانی و ملی‌پوشان والیبال بیشترین شانس کسب سهمیه المپیک را دارند.

سلطان‌حسینی: ورزشکاران اصفهانی شانس کسب سهمیه المپیک دارند

محمد سلطان‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص برگزاری کارگاه ملی امداد و نجات اظهار داشت: این کارگاه به مدت 4 روز با حضور نزدیک به 100 نفر از مدیران کشوری، استانی و اعضای سازمان‌های مردم نهاد به میزبانی اصفهان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: به دنبال این هستیم تا پایگاه ملی امداد و نجات را در کشور داشته باشیم زیرا اصفهان معین استان تهران است.

وی همچنین عنوان داشت: بعد از کارگاه ازدواج و تعامل خانواده این کارگاه دیگری در بخش جوانان بود تا دانش و مهارت‌های نسل جوان توسعه پیدا کند.

امیدوارم در المپیاد استعداد‌های برتر دوم شویم

سلطان‌حسینی در خصوص وضعیت اصفهان در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی گفت: اصفهان در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی سال گذشته در بخش پسران سوم و در بخش دختران دوم شد و امیدوار هستیم بتوانیم حداقل جایگاه سال گذشته و حتی یک رده بهتر یعنی دوم را به دست بیاوریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان مانند سایر استان‌ها در همه رشته‌های ورزشی موجود پتانسیل قهرمانی را ندارد زیرا در برخی رشته‌ها زیرساخت مناسب وجود ندارد.

وی با بیان این‌که برای بالاترین مشارکت در المپیاد تلاش کرده‌ایم، گفت: در روز‌های گذشته در رشته ورزش باستانی و دوچرخه‌سواری مدال‌های طلای خوبی کسب شده است؛ این مسابقات تا 10 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و برخی رشته‌های دیگر باقی مانده است.

سلطان‌حسینی در خصوص برخی صحبت‌ها در فضای مجازی نیز بیان داشت: برخی افراد به دنبال منافع خود هستند، در چند ماه اخیر افرادی که منتسب به رسانه هستند، درخواست‌های خاصی دارند که امکان برآورده شدن آن وجود ندارد و از همین سو این مطالب را نشر می‌دهند.

شانس کسب چند سهمیه المپیک توسط اصفهانی‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به وضعیت المپیکی‌های اصفهان گفت: اگر مصدومیت سهراب مرادی برطرف شود یکی از امید‌های کسب مدال برای کشور است؛ همچنین به کسب سهمیه المپیک توسط گلنوش سبقت‌الهی در تیراندازی و سجاد مردانی در تکواندو امید داریم.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال به احتمال زیاد کسب سهمیه خواهد کرد که 3 ورزشکار اصفهانی را در ترکیب خود دارد؛ در سایر رشته‌ها نیز شانس کسب سهمیه المپیک داریم.

سلطان‌حسینی در پایان خاطر‌نشان کرد: در چند سال اخیر سعی کرده‌ایم در بیشتر رشته‌ها در لیگ برتر تیم‌داری شود، حضور یک باشگاه در لیگ‌های برتر به راحتی نیست و باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان به غیر از فوتبال در بسیاری از رشته‌های ورزشی تیم‌داری کرده‌اند.

انتهای پیام/63090/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول