اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طراحی 163 شبکه ماهواره توسط دشمنان برای انحراف زنان مسلمان جهان

استاد حوزه و دانشگاه سمنان گفت: دشمن برای انحراف زنان مسلمان جهان بیش از 163 شبکه ماهواره ی را طراحی کرده است.

طراحی 163 شبکه ماهواره توسط دشمنان برای انحراف زنان مسلمان جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گنبدکاووس حجت الاسلام محمد جواد میر علی اکبری ظهر امروز در مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در امامزاده یحیی بن زید(ع)  اظهار کرد: امروز اگر بخواهیم فرزندانمان مانند حضرت علی اکبر (ع) و حضرت علی اصغر (ع) باشد باد آنها را شهادت طلب و معنوی تربیت کرده و آنها را به مهدودیت آشنا کنیم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مادران در تربیت دینی فرزندان افزود: مادران نقش موثری در تربیت خانواده و به طبع جامعه دارند و به همین سبب دشمنان درصدد هستند تا با انحراف زنان این نقش را از بین برده و یا کمرنگ کنند.

استاد حوزه و دانشگاه سمنان تصریح کرد: برای داشتن جامعه پویا و  زنده باید نگاه جامعه به زن نگاه معنویت نه نگاه کالایی و اقتصادی باشد و تفاوتی بین حقوق زنان و مردان در جامعه قائل نشویم.

وی ادامه داد: در جهان 112 میلیون زن مسلمان وجود دارد و دشمنان برای از بین بردن نسل مسلمان و پرورش فرزندان دینی 163 شبکه ماهواره‌ای طراحی کردند تا مادران نسبت به  وظیفه و تربیت دینی خود در قبال فرزندان احساس مسئولیت نکنند.

میر علی اکبری گفت: اگر قرار است فرزندان ما در کنار سفره حضدت علی اصغر بزرگ شوند باید مادران آنها را با معنویت، مهدودیت و زندگی ائمه اطهار (ع) آشنا کنند و این میسر نمی‌شود مگر اینکه خود در زندگی همانگونه عمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ قرارگاه را به جنگ دیدگاه تغییر داده است خاطر نشان کرد: امروز دشمن می‌داند با راه انداختن جنگ مرزی و نظامی هیچ سودی عایدش نمی‌شود و سیاست جنگی خود را از جنگ مرزی به جنگ منزل، جنگ قرارگاهی به دیدگاهی تغییر داده تا با تغییر دیگاه و اندیشه مادران و جوانان بتواند به خواسته‌های خود دست یابد.

استاد حوزه و دانشگاه سمنان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در کشور تصریح کرد: منشا بخشی از این آسیب طراحی‌های دشمنان است اما معتقدم مادران دینی و با ایمان ما با تربیت صحیح دینی فرزندان در خانواده می‌توانند 99 درصد این آسیب‌ها را کنترل کنند تا فرزندانشان دچار این آسیب‌های اجتماعی نشوند.

 

انتهای پیام/83002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول