اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات مراسم شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان

مادران نوزادان خودشان را هرساله به مراسم شیرخوارگان حسینی می‌برند تا از همین دوران تولی و محبت اهل بیت در قلب آنان ریشه کند، امسال نیز این مراسم در سراسر شهرستان‌های استان روز جمعه 15 شهریور برگزار خواهد شد.

جزئیات مراسم شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان

به گزارش فارس از اصفهان، همایش شیرخوارگان حسینی هر ساله در ماه محرم برگزار می‌شود و مادران نوزادان خودشان را به این مراسم می‌برند تا از همین دوران تولی و محبت اهل بیت در قلب آنان ریشه کند، امسال نیز این مراسم در سراسر شهرستان‌های استان روز جمعه 15 شهریور برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ولی‌الله روان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: 82 بقعه و امامزاده در استان اصفهان میزبان همایش شیرخوارگان حسینی هستند که در این میان می‌توان به امامزاده سیدالکریمان برخوار، امامزاده محسن اصفهان، امامزاده ابوالعباس اصفهان، امامزاده شاهرضا شهرضا، امامزادگان شاهزاده محمد و آقا علی عباس بادرود، امامزاده هلال بن علی کاشان، امامزاده محمد بن باقر مشهد اردهال و امامزاده سید محمد خمینی‌شهر اشاره کرد.

مراسم شیرخوارگان حسینی هیأت رزمندگان اسلام در پنج نقطه برگزار خواهد شد

محمد نادرالاصلی، رئیس هیأت رزمندگان اصفهان در تشریح برنامه‌های این هیأت عنوان کرد: مراسم شیرخوارگان امسال به صورت متمرکز در میدان امام خمینی (ره) برگزار نمی‌شود و به صورت همزمان در سپاهان‌شهر، خیابان آتشگاه، خیابان هشت بهشت، محله زینبیه و خیابان امام خمینی برگزار خواهد شد.

مراسم شیرخوارگان حسینی در آستان مقدس حضرت زینب(س) با حضور خادمان حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس و همراه با احتزار پرچم حضرت قمر بنی‌هاشم و همچنین سخنرانی حجت الاسلام عالی و برگزاری مراسم عزاداری،  روز جمعه ۱۵شهریور ماه مصادف با ششم محرم ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/63113/هـ10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول