اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشت بهاره پس از 12 سال مجدداً در اصفهان انجام شد

استاندار اصفهان گفت: امسال پس از 12 سال دوباره کشت بهاره داشتیم و کار و فعالیت در این حوزه رونق خوبی داشته است به همین دلیل در راستای پرداختن به شعار رونق تولید باید چنین نمونه‌های موفقی انعکاس پیدا کند.

کشت بهاره پس از 12 سال مجدداً در اصفهان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار مدیرکل و معاونین صدا و سیمای استان اصفهان اظهار داشت: عزاداری برای سرور و سالار شهیدان، عشق و محبت را در بین مردم بیشتر می‌کند به همین دلیل تعظیم شعار دینی وظیفه همه ماست.

استاندار اصفهان ادامه داد: متأسفانه بیان برخی موضوعات در سال‌های گذشته باعث شده تا اصفهان ستیزی در کشور شکل بگیرد که در این خصوص باید رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما توجه ویژه نشان دهند تا چهره واقعی استان اصفهان به نمایش گذاشته شود.

وی عنوان کرد: هیچ‌گاه نگران کمبودها نبوده‌ایم چراکه اعتقاد داریم مدیریت در این شرایط هنر است و در همین راستا در سال جاری شهرک به شهرک و کارخانه به کارخانه از فعالیت‌های اقتصادی تولیدکنندگان استان بازدید کردیم تا بتوانیم به خوبی مسائل و مشکلات آن‌ها را احصا کنیم و در جهت رفع آن‌ها تلاش نماییم.

رضایی افزود: امسال پس از 12  سال دوباره کشت بهاره داشتیم و کار و فعالیت در این حوزه رونق خوبی داشته است به همین دلیل در راستای پرداختن به شعار رونق تولید باید چنین نمونه‌های موفقی انعکاس پیدا کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: بازگشایی زاینده‌رود تأثیر بسزایی بر افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم استان اصفهان داشته است و به اذعان متخصصان امید و سرزندگی را در بین مردم استان بیشتر شده است به همین دلیل در تلاش هستیم تا این رودخانه جاری بماند.

وی اضافه کرد: فرهنگ و ادب و اخلاق‌مداری مردم شریف استان اصفهان سال‌های سال است که زبانزد خاص و عام است بنابراین باید قدر این مردم را دانست و اعتماد و اطمینان خاطر آنان را بیش از قبل بالا ببریم.

رضایی تأکید کرد: تلاش در جهت ایجاد نشاط و امیدآفرینی در مردم در شرایط جنگ اقتصادی مایه عزت و اقتدار نظام است که انتظار می‌رود صدا و سیما به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین در این مسیر گام‌های بلندتری بردارد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند که نگاه ویژه‌ای به این قشر و توجه به نیازهای آنان می‌تواند نتایج پرثمری به دنبال داشته باشد و نباید از آن‌ها غفلت نمود.

حیدر قاسمی نیز در این جلسه عنوان کرد: عدالت خبری و اطلاع‌رسانی در حوزه‌های اجتماعی اهمیت خاصی دارد چراکه نهادهای اجتماعی از جمله مراکزی هستند که به واسطه ارتباط مستقیم و مستمر با اقشار مختلف مردم تأثیرگذاری عمیقی بر جامعه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان یادآور شد: متولی برگزاری انتخابات وزارت کشور است لذا انتظار می‌رود تمامی نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص نهایت همراهی و تفاهم را با ستاد انتخابات استان داشته باشند.

انتهای پیام/63086/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول