اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

310 معلول ضایعه نخاعی زیرپوشش بهزیستی زنجان هستند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به ارائه 132 نوع خدمت به مددجویان بهزیستی گفت: 310 معلول ضایعه نخاعی زیرپوشش بهزیستی هستند.

310 معلول ضایعه نخاعی زیرپوشش بهزیستی زنجان  هستند

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وظایف اداره کل بهزیستی استان زنجان در حمایت از جامعه هدف این سازمان اظهار کرد: بهزیستی وظایف بسیاری را عهده‌دار است که شامل ۱۳۲ نوع است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف بهزیستی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و انجام مداخلات لازم در این حوزه است، اضافه کرد: در این راستا هر معاونت بر اساس وظیفه‌ای که دارد اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در راستای کمک به مددجویان این نهاد بحث خانه‌دار شدن خانواده‌های بدون معلول در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در این حوزه 14 منزل مسکونی به مناسبت هفته دولت تحویل مددجویان شد.

محمدی قیداری همچنین به اقدامات این اداره کل در حوزه پیشگیری از معلولیت اشاره کرد و گفت: باید مردم را آگاه کنیم و برای این امر باید زوجین قبل از ازدواج مشاوره‌های لازم را انجام دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در ادامه پیشگیری از شیوع اعتیاد در جامعه را از دیگر اقدامات بهزیستی عنوان کرد و افزود: اعتیاد معضلی فراگیر است، چرا که متاسفانه 50 درصد از کودکان زیرپوشش بهزیستی دارای والدین معتاد هستند.

وی در ادامه به حمایت‌های تخصصی بهزیستی از جامعه هدف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 20 هزار معلول، 5 هزار زن سرپرست خانوار، 310 معلول ضایعه نخاعی و 400 یتیم زیرپوشش بهزیستی هستند.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه حمایت بهتر از جامعه هدف نیازمند همکاری سایر دستگاه‌هاست، افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم در این حوزه مناسب‌سازی اجتماع است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول