اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

یک هزار و 432 مددجوی زنجانی در انتظار خانه‌دار شدن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: یک هزار و 432 مددجوی کمیته امداد زنجانی در انتظار خانه‌دار شدن هستند.

یک هزار و 432 مددجوی زنجانی در انتظار خانه‌دار شدن

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه یکی از نیازهای مهم مددجویان مسکن است، تصریح کرد: در این زمینه نسبت به ساخت و نوسازی مسکن مددجویان اقدام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان در نیمه نخست امسال 912 پروژه عمرانی خرید و یا ساخت مسکن، تعمیرات و بهسازی سرویس بهداشتی را انجام داده است، گفت: در این مدت بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به منظور تأمین مسکن نیازمندان هزینه شده است.

صفری همچنین از پرداخت بیش از 54 میلیون تومان برای اجاره مسکن 350 خانواده‌ زیرپوشش این نهاد خبر داد و تصریح کرد: این تسهیلات در قالب‌های مختلف پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه خدمات ارائه شده به مددجویان در قالب حمایت‌های اجتماعی بر اساس نیازهای موجود در جامعه هدف شکل گرفته و به آنها عرضه می‌شود، افزود: ارائه تسهیلات معافیت سربازی و ارائه تسهیلات معافیت از پرداخت هزینه انشعابات، پرداخت هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند، پرداخت اجاره بهای مسکن، پرداخت تسهیلات ضروری، تسهیلات مسکن، وام محکومین، از جمله این موارد است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و 432 مددجوی نیازمند در انتظار خانه‌دار شدن هستند، گفت: برای تحقق این امر نیازمند همراهی و مشارکت بیش از پیش خیران هستیم.

صفری در ادامه گزارشی از سایر خدمات کمیته امداد نیز ارائه کرد و افزود: طی نیمه نخست امسال 401 انشعاب رایگان به مددجویان واگذار شده که از این تعداد 320 مورد از این خدمات به مددجویان ساکن در  مناطق روستایی و 81 مورد در مناطق شهری ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در این مدت 66 فقره انشعاب برق، 107 فقره انشعاب آب، 179 فقره انشعاب گاز به مددجویان استان زنجان واگذارشده است، گفت: همچنین در این مدت 37 خانوار مددجو از معافیت‌های پرداخت پروانه ساختمانی، هشت فقره عوارض شهرداری و چهار مورد هزینه انشعاب فاضلاب، معاف شدند.

وی گفت: همچنین در نیمه نخست امسال 69 نفر از فرزندان پسر مددجویان کمیته امداد استان زنجان از تسهیلات سربازی این نهاد بهره‌مند شدند.

صفری تصریح کرد: در همین مدت بیش از یک میلیارد و 142 میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 509 زوج پرداخت شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول