اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

یزد دارای برترین عزاداری در کشور

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه یزد دارای برترین عزاداری در کشور، گفت: نقش عزاداری‌ها در مقابله با هجوم فرهنگی دشمن بسیار اثرگذار است.

یزد دارای برترین عزاداری در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عبدالعلی علی عسکری دقایقی قبل در شورای اداری استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه پروژه‌هایی که در یزد بوده دارای تکنولوژی‌های پیشرفته و مناسبی است گفت: مهندسین و هنرمندان بسیار خوب در صدا و سیما یزد حضور دارند که توانسته در همه زمینه‌ها سبب ارتقاء این استان شود.

رئیس رسانه ملی با اشاره به برگزاری اجلاس پیر غلامان حسینی در یزد، خاطرنشان کرد: استان یزد در برگزاری این اجلاس به خوبی عمل کرد و عملکرد مطلوبی داشت.

وی با بیان اینکه محلی که برای این اجلاس ترتیب داده شده بود، بسیار مطلوب بود گفت: مسجد امیرچقماق و این میدان بی‌نظیر است و برگزاری این اجلاس در این مکان بسیار زیبا بود که بُعد جهانی نیز پیدا کرد.

علی عسکری عنوان کرد: شبکه‌های استانی ارزش‌های خوبی دارند و به طور ویژه برای تقویت شبکه‌های استان کار کردیم و علت آن هم این است که از نزدیک با مردمان و موضوعات استانی نزدیک هستند، تعامل همه دستگاه‌ها و به ویژه استاندار هر استان می‌تواند مطلوب و در رسیدگی به مسائل و مشکلات هر منطقه اثرگذار باشد.

علی عسکری اضافه کرد: امروزه استانداران دارای قدرت بسیار خوب و مسئول پیشرفت استان‌ها هستند و تمام دستگاه‌ها باید با استاندار هماهنگ شوند که سبب جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: استان یزد در هماهنگی در بین استان‌های کشور هماهنگی و تعامل بسیار خوبی دارند که امروز در مقایسه در پیشرفت جز استان‌های برتر در کشور هستند.

وی ادامه داد: روحیه خوب، ایمان راسخ، مقاومت و سخت کوشی و تلاش مردم یزد باعث شده که در بسیاری از زمینه‌ها سرآمد باشد که نشان از خلق‌وخوی مردم دارالعباده دارد.

علی عسکری با بیان اینکه یزد دارای هیئت‌های مذهبی بسیار خوبی است تصریح کرد: این هیئات بسیار مناسب و مطلوب عزاداری می‌کنند و یزد از برترین‌های عزاداری در کشور است که می‌خواهیم سطح آن را گسترش دهیم و بقیه هیئات هم مطرح شوند و هر چقدر این جنبه تقویت شود در مقابل تخریب فرهنگی که دشمن رقم زده با قدرت بیشتر ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول