اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رضایی: فرصت‌های خدمت‌رسانی مانند ابرها می‌گذرند

استاندار اصفهان گفت: بارها تأکید کرده‌ام که باید قبل از آن‌که عملکرد ما توسط بازرسان بررسی شود از فرصت‌های نیکو خدمت‌رسانی استفاده کنیم که این فرصت ها مانند حرکت ابرها می‌گذرند.

رضایی: فرصت‌های خدمت‌رسانی مانند ابرها می‌گذرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان عباس رضایی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مسؤولان استان اصفهان نسبت به سایر مسؤولان کشور مسؤولیت سنگین‌تری دارند چراکه مردم این استان بیش از 23 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: استمرار راه شهیدان باید مبتنی بر شناخت از آن‌ها باشد، این شهیدان را ماندگار کرده است آرمان‌های آنان یعنی توجه به خواسته‌های مردم و خدمت رسانی بوده است.

وی تصریح کرد: ویژگی‌های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر چراغ راه کارمندان دولت است و رهنمودهای رهبر انقلاب باعث شده تا مردم و کارمندان دولت در برابر زیاده‌خواهی‌های استعمارگران و مستکبران از خودشان صبر و استقامت نشان بدهند.

رضایی افزود: علی‌رغم همه تلاش‌های تروریست‌های اقتصادی، مردم با بصیرتی که از رهبر انقلاب کسب کرده‌اند هماهنگ با اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در راه اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب قدم برمی‌دارند.

استاندار اصفهان بیان کرد: بارها تأکید کرده‌ام که باید قبل از آن‌که عملکرد ما توسط بازرسان بررسی شود از فرصت‌های نیکو خدمت‌رسانی استفاده کنیم که این فرصت ها مانند حرکت ابرها می‌گذرند.

وی ادامه داد: رعایت کرامت مردم و خصوصاً خانواده‌های ایثارگران از الزامات عملکردی است تا بتوانیم دین خودمان را به نظام و انقلاب ادا کنیم، کسانی که از نظام طلبکار هستند جایی در این دولت ندارند.

رضایی در پایان با اشاره به لزوم حفظ خاطرات شهدا عنوان کرد: تمامی خاطرات شهدا باید از حصر سینه ها آزاد شود و با نوشته شدن برای نسل‌های آینده باقی بماند.

به گزارش فارس، در این مراسم از خانواده‌های شهیدان پرویز انگوری، اصغر طاهری، مهرداد عزیزاللهی، براتعلی بهرامیان، بیژن طاهری، نادعلی خاکی، رمضان رضایی، محمد حسین جعفری، مرتضی رضایی و احمد رستگاری به نمایندگی از هزار شهید کارمند استان اصفهان تجلیل شد.

انتهای پیام/63113/هـ30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول