اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: عده‌ای نادان دستاوردهای دولت را زیر سؤال می‌برند

استاندار اصفهان گفت: با این همه مشکلات گروهی نادان و ناآگاه و تعدادی هم به پشتوانه معاندین نظام و منافقین عملکرد این دولت که در حال حل‌وفصل بزرگ‌ترین مشکلات است و افتخارش از این بوده که یک ریال پول بدون پشتوانه چاپ نکرده را زیر سؤال می‌برند، این کارها حتما قلب امام زمان را جریحه‌دار می‌کند.

استاندار اصفهان: عده‌ای نادان دستاوردهای دولت را زیر سؤال می‌برند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شرق اصفهان؛ عباس رضایی پیش از ظهر امروز در افتتاحِ خانه بوم گردی یورت با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی است که از دستاوردها  گفته شود و فهم، همدلی، وحدت و همیاری و همکاری به وجود آید.

استاندار اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی تصریح کرد: دسته‌ای معاند نظام هستند که از آن‌ها انتظاری نیست، اما از کسانی که می‌دانند امروز نظام و دولت در چه شرایط و مشکلاتی کشور را اداره می‌کند، توقع، بیشتر از این است.

وی تاکید کرد: در سال‌های بعد از انقلاب هیچ وقت شرایط به این سختی نبوده، زمانی که نفت 140 دلار بود و 3 میلیون بشکه صادرات داشتیم دادن 45 هزار تومان یارانه هنری نبود.

رضایی اضافه کرد: هنر امروز است که کشتی ما به جبل‌الطارق می‌رود و دور می‌زند و استکبار جهانی حتی اجازه نمی‌دهد پهلو بگیرد و مصوبه مسئولان ذیربط این است که یک‌میلیون بشکه را از این کشتی تخلیه کنند که از 25 متر عمقی که در آب دارد مقداری بالاتر بیاید و بتواند درجایی پهلو بگیرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: متأسفانه با این همه مشکلات گروهی نادان و ناآگاه و تعدادی هم به پشتوانه معاندین نظام و منافقین عملکرد این دولت که در حال حل‌ و فصل بزرگ‌ترین مشکلات است و افتخارش از این بوده که یک ریال پول بدون پشتوانه چاپ نکرده را زیر سؤال می‌برد، این کارها حتما قلب امام زمان را جریحه‌دار می‌کند.

وی با بیان این که حل مشکلات مردم افتخار ماست، عنوان کرد: البته این به این معنا نیست که هر کاری دولت انجام می‌دهد بدون عیب و نقص است و یقیناً ایراداتی وجود دارد.

رضایی در جواب درخواست امام‌جمعه شهر تودشک در مورد واگذاری زمین به جوانان اذعان کرد: دستور می‌دهم هفته آینده بنیاد مسکن و راه و  شهرسازی به همراهی فرماندار اصفهان برای حل این موضوع در این شهر حاضر شوند تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

استاندار اصفهان گفت: برعکس آنچه استکبار می‌خواهد جلوه دهد که مردم از نظام ناامید هستند، واقعیت این است که زندگی جریان دارد و جشنواره‌های و سایر مراسماتی که برگزار می‌شود همگی نشان می‌دهد مردم به‌نظام امید و دولت خود را قبول دارند.

انتهای پیام/63102/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول