اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح 8 پروژه توزیع برق در دامغان

هشت پروژه برق‌رسانی توزیع برق به مناسبت هفته دولت در دامغان افتتاح شد.

افتتاح 8 پروژه توزیع برق در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، ظهر امروز هشت پروژه برق‌رسانی در چهارمین روز از هفته دولت و در مراسم افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی شهرستان دامغان با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان بهره‌برداری شد.

طرح احداث 420 متر شبکه روشنایی معابر در روستای بخش‌آباد با اعتبار 384 میلیون ریال و طرح تقویت ترانس‌های سطح شهرستان با ظرفیت یک هزار کیلوولت آمپر برای تأمین برق متقاضیان به مبلغ یک میلیارد و 797 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیدند.

طرح بهینه‌سازی شبکه توزیع برق و نصب چهار دستگاه پست زمینی در نقاط مختلف این شهرستان با هزینه 889 میلیون ریال و طرح توسعه شبکه فشار ضعیف شهر دیباج با اعتبار 229 میلیون ریال ازجمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح شدند.

طرح نصب هشت ست کات اوت واقع در فرعی‌های فیدر جاوید به مبلغ یک میلیارد و دو میلیون ریال و طرح جابه‌جایی و رفع حریم شبکه در این شهرستان با هزینه 799 میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح‌شده به شمار می‌رود.

طرح تعویض 10 دستگاه کنتور غیردیماندی فراسامانه هوشمند اندازه‌گیری و مدیریت انرژی (فهام) به مبلغ 205 میلیون ریال و طرح بهسازی یک هزار و 250 انشعاب تک فاز و سه فاز و نصب 300 انشعاب و لوازم اندازه‌گیری با اعتبار سه میلیارد و 208 میلیون ریال در این شهرستان بهره‌برداری شدند.

به‌منظور افتتاح این تعداد پروژه‌های قیدشده، هشت میلیارد و 513 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول