اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

زمانی: پرداخت قطره چکانی بودجه نظام آموزشی دانشگاه را ضعیف می کند

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: از منابع اختصاص یافته بودجه به دانشگاه تنها 24 درصد آن محقق شده است، این پرداخت قطره چکانی بودجه دانشگاه توسط دولت سیستم آموزشی را تحت تأثیر قرار می دهد.

زمانی: پرداخت قطره چکانی بودجه نظام آموزشی دانشگاه را ضعیف می کند

غلامرضا زمانی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه نزدیک به 76 درصدبودجه دانشگاه پرداخت نشده است، گفت: نزدیک به 80 درصد سرفصل هایی دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت عملی است به این معنی که هزینه های کارگاه های دانشجویی ما بالا است که با این وضعیت ما نمی دانیم با 24 درصد اعتبارات  به کیفیت  بپردازیم یا کمیت را افزایش دهیم.

* 24 درصد بودجه دانشگاه را پرداخت شده است

وی افزود:  از منابع اختصاص یافته بودجه به دانشگاه  تنها 24 درصد آن محقق شده است که  پرداخت قطره چکانی بودجه دانشگاه توسط دولت سیستم آموزشی را تحت تأثیر قرار می دهد.

* نگرانی امسال دانشگاه تأمین غذای دانشجویان است

زمانی ادامه داد: نگرانی ما در سال تحصیلی جدید موضوع غذای دانشجویان است به طوری که سال گذشته 50میلیارد تومان بودجه برای این بخش اختصاص داده شده بود اما 100 میلیارد دانشگاه هزینه کرد این در حالی است که امسال 40 میلیارد بودجه برای غذای دانشجویی اختصاص داده اند یعنی کمتر از مبلغ سال گذشته در نظر گرفته اند که پیش بینی ما برای هزینه این بخش در سال 98 حدود 120میلیارد تومان است.

* کمبود بودجه طرح های عمرانی را تعطیل کرده است

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: بسیاری از طرح های عمرانی دانشگاه مانند خوابگاه های دانشجویی به دلیل کمبود بودجه متوقف شده است و از طرفی زیاد شدن مدت قرارداد در ساخت پروژه ها ، هزینه های زیادی را با نرخ جدید برای دانشگاه رقم می زند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول