اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

398 میلیارد ریال پروژه در قوچان به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار قوچان از افتتاح و بهره‌برداری 108 پروژه بااعتبار 398 میلیارد و 278 میلیون ریال هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

398 میلیارد ریال پروژه در قوچان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، هادی رجایی‌نیا ظهر امروز در نشست خبری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های مختلف هم‌زمان با هفته دولت در قوچان، گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی بوده که 126 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 642 میلیارد و 909 میلیون ریال در نظر گرفته‌ شده است.

فرماندار قوچان با بیان اینکه 18 پروژه با اعتبار 244 میلیارد و 631 میلیون ریال در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: 108 پروژه نیز با اعتبار 398 میلیارد و 278 میلیون ریال در بخش‌های مختلف شهری و روستایی به‌منظور افتتاح و بهره‌برداری در نظر گرفته‌ شده‌اند.

وی با یادآوری این مطلب که از 126 پروژه هفته دولت در قوچان 105 پروژه به حوزه عمرانی و 21 پروژه به حوزه اقتصادی اختصاص دارند، تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته‌ شده برای پروژه‌های عمرانی 428 میلیارد و 268 میلیون ریال و برای پروژه‌های اقتصادی 214 میلیارد و 641 میلیون ریال است.

رجایی‌نیا مهم‌ترین پروژه هفته دولت در قوچان را بهره‌برداری از 9 مجتمع دامپروری دانست و خاطرنشان کرد: 8 واحد این مجتمع‌ها به پرواربندی 400 رأسی و اعتبار 11 میلیارد و 500 میلیون ریال برای هر واحد اختصاص دارد، یک واحد نیز 800 رأسی است که اعتبار در نظر گرفته‌ شده برای آن 22 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده و افتتاح می‌شود.

فرماندار قوچان بیان کرد: افتتاح X-Ray گمرک مرزی باجگیران بااعتبار ۱۲ میلیارد ریال، مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان موسی بن جعفر(ع) بااعتبار 14 میلیارد ریال، یک واحد خوراک دام بااعتبار 30 میلیارد ریال و مجتمع تجاری تلاشگران بااعتبار 20 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های مهم و شاخص این شهرستان به شمار می‌آید.

وی یادآور شد: پروژه‌های حوزه روستایی نیز به بخش‌های مرکزی و باجگیران اختصاص دارد که 49 پروژه افتتاحی و 10 پروژه کلنگ‌زنی است، به زیرسازی و آسفالت معابر، کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی، سنگ‌فرش معابر و احداث پارک و بوستان اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 70043

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول