اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 50 پروژه در خلیل‌آباد در هفته دولت

دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته دولت در خلیل‌آباد گفت: همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از شروع فعالیت کاری از 43 پروژه عمرانی، خدماتی و نیز کلنگ‌زنی 7 طرح انجام می‌شود.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 50 پروژه در خلیل‌آباد در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، ریحانه شریعتی عصر امروز در نشست خبری که در بخشداری این شهرستان برگزار شد، گفت: همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از شروع فعالیت کاری از 43 پروژه عمرانی، خدماتی و نیز کلنگ‌زنی 7 طرح انجام می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته دولت در خلیل‌آباد عمده طرح‌های هفته دولت را بهره‌برداری از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان با 2 میلیارد تومان از اعتبارات ملی کشور، بهره‌برداری از دو اقامتگاه در بخش مرکزی و شش طراز هر کدام با 100 میلیون تومان دانست و اضافه کرد: پروژه‌های شرکت برق شامل توسعه فشار ضعیف شهری، احداث شبکه روشنایی معابر، ترمیم و اصلاح شبکه‌های روستایی همراه با نصب سه دستگاه پست در مجموع با اعتبار 955 میلیون تومان از جمله بخشی از این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: افتتاح طرح‌های جهاد کشاورزی از جمله، گازکشی تجمیعی مجتمع گلخانه‌ای، انتقال آب و پرواربندی گوسفندان در مجموع با صرف اعتبار یک میلیارد و200 میلیون تومان و بهره‌برداری ازطرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با  صرف هزینه‌ای بیش از 2.5 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و مشارکت مردم از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته دولت در خلیل‌آباد از افتتاح طرح‌های شهرداری با صرف هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد و افزود: بهره‌برداری از طرح‌های حوزه آموزش و پرورش با صرف هزینه بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است نیز همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

شریعتی اظهار کرد: طرح‌های عمرانی در بخش ششطراز، اداره اوقاف، آبفای شهری، بهزیستی و اداره اوقاف و امور خیریه از دیگر پروژه‌ها است که در بخش مرکزی و ششطراز به مناسبت هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری  قرار می‌گیرد، همچنین، عملیات ساخت 7 طرح دیگر نیز آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر افتتاح طرح گازرسانی در روستاهای سعدالدین، جعفرآباد و مهدی‌آباد اعلام نشده است.

انتهای پیام/ 70053/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول