اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

پژوهشگران دانشگاه آزاد تسهیلات مالی دریافت می کنند

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: همه نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد امسال برای فعالیت های تحقیقاتی خود تسهیلات ویژه حمایتی خواهند گرفت.

پژوهشگران دانشگاه آزاد تسهیلات مالی دریافت می کنند

بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به حمایت از فعالیت های پژوهشی دانشجویان این دانشگاه گفت: همه دانشجویانی که در باشگاه پژوهشگران جوان عضویت دارند در سال تحصیلی جدید برای کارهای تحقیقاتی خود تسهیلات ویژه پژوهشی دریافت می کنند.

* ارائه  تسهیلات مالی برای کارهای تحقیقاتی دانشجویان

وی افزود: دانشجویانی که در بخش های علوم پزشکی، علوم انسانی، هنر و کشاورزی در زیر مجموعه معاونت آموزشی تحصیل می کنند در صورتی که به فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی بپردازند، می توانند از تسهیلات مالی برای کارهای تحقیقاتی خود استفاده کنند.

* دانشگاه آزاد در مسیر پیشرفت است

نگاهداری با اشاره به پایش برنامه های علمی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در دوره مدیریتی اخیر این دانشگاه طرح پایش برنامه علمی در دستور کار قرار گرفت که اکنون در این کار دانشگاه آزاد درحال حاضر در مسیر پیشرفت قرار دارد.

* تولید پایان نامه ها براساس نیاز محلی و منطقه ای

وی گفت: پایان نامه های دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی و هنر براساس نیاز محلی و منطقه ای در استان های کشور انجام می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول