اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

پاسخ به شائبه تبعیض در ارائه تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در پاسخ به شائبه تبعیض در ارائه تسهیلات این صندوق به شرکت‌های دانش‌بنیان راهکارهای این صندوق را برای برقراری عدالت در بهره‌مندی از تسهیلات تشریح کرد.

پاسخ به شائبه تبعیض در ارائه تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در حاشیه مراسم رونمایی از بسته همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک‌های علم و فناوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره تبعیض در ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان که شائبه استفاده از این شرکت‌ها را دارد، گفت: برای برقراری عدالت در بهره مندی شرکـت‌های دانش‌بنیان از تسهیلات صندوق‌های نوآوری و شکوفایی چند اقدام را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی توضیح داد: در حال حاضر با کمک نهادهای واسطه توزیع را عادلانه‌تر می‌کنیم و مؤسسات مالی و بانک‌های واسطی برای این منظور دیده شده‌اند که خدمت‌گیرندگان با مراجعه به آنها تسهیلات را دریافت می‌کنند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: همچنین تفاوتی بین متقاضیان دریافت این تسهیلات نیست و اسامی خدمت‌گیرندگان به طور شفاف موجود است. 

وی عنوان کرد: همچنین صفی برای دریافت این تسهیلات نیست که مانعی بر سر راه خدمت‌گیرندگان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول