اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هتل خیابان پروین توریست را به شرق اصفهان می‌آورد

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری به دنبال این بوده که حداقل با ایجاد محل اقامتی امکان حضور و تردد گردشگران را فراهم کند، با توجه به این که منطقه 10 در کنار فرودگاه و دو اتوبان اصلی شهر قرار گرفته لزوم این محل‌های اقامتی بیشتر احساس می‌شد.

هتل خیابان پروین توریست را به شرق اصفهان می‌آورد

حمید شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از قابلیت‌های اصفهان گردشگری و یکی از مشکلات آن محل اقامت برای گردشگر بوده، منطقه 10 به دلیل آن که آثار تاریخی ندارد جذابیتی هم برای مسافران نداشته است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری به دنبال این بوده که حداقل با ایجاد محل اقامتی امکان حضور و تردد گردشگران را فراهم کند، با توجه به این که منطقه 10 در کنار فرودگاه و دو اتوبان اصلی شهر قرار گرفته و این که توسعه شهر به سمت این منطقه است لزوم این محل‌های اقامتی بیشتر احساس می‌شد.

وی با بیان این که در همین راستا چند نقطه از جمله محلی در حاشیه خیابان پروین برای احداث هتل در نظر گرفته شده عنوان کرد: پروانه صادر شده و مالک در حال ساخت و ساز است، مواردی در مورد صدور پروانه وجود داشت و اعتراضی از سوی همسایه این طرح که در دست بررسی است و حل خواهد شد.

شهبازی در خصوص طولانی شدن این پروژه اذعان کرد: ایرادی که وجود دارد، بعضی وقت‌ها زمان را برای پیمانکار مشخص نمی‌کنند و این مسأله باعث فرسایش، بی‌انگیزگی و بالارفتن هزینه‌ها می‌شود که تلاش می‌کنیم با اولویت دادن به چنین طرح‌هایی زودتر به نتیجه برسیم.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان این که 230 هکتار بافت فرسوده در 17 محله منطقه 10 داریم، افزود: با تبلیغات شهری از شهروندانی که در بافت فرسوده زندگی می‌کنند خواسته‌ایم از تسهیلاتی که شهرداری و دولت ارائه داده‌اند، استفاده کنند.

وی اضافه کرد: جلسه‌ای را با 300 مشاور املاکی داشتیم و از آن‌ها خواستیم که ورود کنند؛ اگر مشارکت بخش خصوصی و کمک شهرداری و دولت وجود داشته باشد، بازآفرینی شهر را شاهد خواهیم بود.

شهبازی در پاسخ به سؤالی پیرامون آخرین وضعیت شهرک سلامت اظهار کرد: بخشی از کلینیک‌ها راه افتاده و بخشی دیگر در حال ساخت است، این شهرک سعی دارد توریسم درمانی را دنبال کند و این ظرفیت را دارد تا توسعه پایدار منطقه را رقم بزند.

وی با اشاره به احداث چند طرح دیگر برای پر کردن خلأ مراکز درمانی یادآور شد: بیمارستان پیوند اعضای کوثر سپاهان را جمعی از خیرین سلامت عملیات اجرایی آن را در 9 طبقه آغاز کرده‌اند.

در پایان با تاکید بر این که می‌توانیم منطقه 10 را به عنوان قطب سلامت استان و حتی منطقه مرکزی کشور مطرح کنیم گفت: کنار هم قرار گرفتن شهرک سلامت و بیمارستان 1000 تخت خوابی فوق تخصصی و نیز بیمارستان پیوند اعضای کوثر سپاهان این ظرفیت را دارد.

انتهای پیام/63064/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول