اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیشتر مدیران نسبت به رسانه گارد دارند

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: بیشتر مدیران نسبت به رسانه گارد دارند و رسانه‌ای را می‌پسندند که بیشتر تعریف و تمجید کند، معتقدم بزرگترین لطفی که یک رسانه می‌توان انجام دهد نقد مدیر است.

بیشتر مدیران نسبت به رسانه گارد دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید شهبازی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس اصفهان ضمن تبریک روز خبرنگار با علی صالحی مدیر این دفتر دیدار کرد.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان در این دیدار با بیان این که خبرگزاری فارس برای ما مهم و مورد وثوق است، اظهار داشت: به مناسبت روز خبرنگار وظیفه داشتم این جا حضور پیدا کرده و تبریک بگویم.

وی با اشاره به اهمیت و قدرت رسانه تصریح کرد: از قدرت رسانه غافل نیستم اما بیشتر مدیران نسبت به رسانه گارد دارند و رسانه‌ای را می‌پسندند که بیشتر تعریف و تمجید کند، معتقدم بزرگترین لطفی که یک رسانه می‌توان انجام دهد نقد مدیر است.

شهبازی، تبیین فعالیت دشمن را از جمله وظایف رسانه‌ها دانست و ادامه داد: مشکل غرب با ما مربوط به هویت ماست اما بسیاری از مردم عمق این دشمنی را نمی‌دانند.

وی با اشاره به گستره منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: این منطقه جمعیتی معادل 235 هزار نفر دارد که از بسیاری از شهرستان‌های پرجمعیت استان بیشتر است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان این که کارکرد شهرداری بیشتر اجتماعی است تا فنی خاطرنشان کرد: همه ما یک هدف داریم و آن اعتلای نظام جمهوری اسلامی است، به همین دلیل هر جایگاهی که داریم باید آن را ارزش بدانیم.

انتهای پیام/63064/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول