اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برخورد با توزیع کنندگان سموم غیر مجاز قاطعانه باشد

استاندار قزوین گفت:باید با توزیع کنندگان سموم غیرمجاز که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد شود و همچنین کشاورزان آموزش‌های لازم را در خصوص استفاده از سموم و کود مجاز و مناسب ببینند.

برخورد با توزیع کنندگان سموم غیر مجاز قاطعانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزۀ صادرات که در اتاق بازرگانی برگزار شد، افزود: فعالیت در حوزۀ کیفیت محصولات و کالاهای تولیدی کار سختی است اما به لحاظ شرعی و قانونی وظیفه داریم تا در جهت ارتقای این بخش تلاش کنیم.

وی با اشاره به نیاز مبرم کشور به توسعۀ صادرات غیرنفتی، اظهار کرد: اگر کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی و فرآورده‌های غذایی را بالا ببریم، با کم‌ترین میزان برگشت کالاهای صادراتی روبرو خواهیم شد.

استاندار قزوین گفت: ملاک هر کشور در حوزۀ استاندارد متفاوت است، بنابراین باید تلاش کنیم تا محصولات خود را با بیشترین میزان کیفیت و با استانداردهای جهانی تولید کنیم تا با مانع صادراتی روبرو نشوند.

وی در خصوص مشکل باقی ماندۀ سموم در محصولات کشاورزی که مانع صادرات شده نیز گفت: باید با توزیع کنندگان سموم غیرمجاز که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند قاطعانه تر برخورد شود و همچنین کشاورزان آموزش های لازم را در خصوص استفاده از سموم و کود مجاز و مناسب ببینند.

زاهدی در پایان اظهار کرد: برای تحقق این موضوع باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی به درستی استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول