اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تلاش قوه قضاییه توزیع امکانات به صورت عادلانه در کشور است

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تلاش قوه قضاییه و حجت‌الاسلام رئیسی توزیع امکانات به صورت عادلانه در کشور است.

تلاش قوه قضاییه توزیع امکانات به صورت عادلانه در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ذبیح‌الله خدائیان عصر امروز در شورای اداری شهرستان قروه اظهار داشت: سلامت و امنیت جزو نعمات مجهول الهی است و امنیت پایه‌گذار توسعه و پیشرفت در جامعه به شمار می‌رود و همواره در ادیان الهی به آن اشاره شده است.

وی افزود: امنیت موجود در کشور موجب عصبانیت دشمنان ایران اسلامی شده است و همواره به دنبال اجرایی کردن نقشه‌های شوم در خیال خام خود هستند لذا وظیفه هر عضوی از این جامعه پاسداری وحفظ امنیت است.

خدائیان تاکید کرد: رشد کشور وابسته به وجود امنیت است که بزرگترین هدیه شهدا به کشور ماست لذا باید امانتدار آن باشیم.

وی تصریح کرد: اجرای طرح کاداس حد و حدود اراضی را مشخص خواهد کرد که نتیجه آن کاهش اختلافات مرزی است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: اجرای طرح کاداس در قروه و سایر مناطق استان کردستان نیازمند حمایت و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی است.

خدائیان در ادامه افزود: تلاش قوه قضاییه و حجت‌الاسلام رئیسی توزیع امکانات به صورت عادلانه در کشور است و کردستان جزو اولین استان‌های هدف سفر او است و بنا به دستور وی هر کدام از معاونان قوه قضاییه به مناطق مختلف استان سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حاشیه سفر مقام رئیس قوه قضاییه به کردستان عمده مشکلات استان مخصوصا در حوزه قضایی رسیدگی می‌شود.

امام جمعه قروه هم خطاب به معاون رئیس قوه قضاییه گفت: ضرورت دارد در دادگستری این شهرستان از توان قضات استفاده شود و همچنین دوره دادرسی کاهش پیدا کند.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی ادامه داد: شوراهای اختلاف موجب کاهش ورود پرونده‌ها به دادگستری شده است و ضرورت دارد قاضیان ویژه در پرونده‌های موجود شورای حل اختلاف حضور داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر استفاده از افراد متخصص و کارآمد در شوراهای حل اختلاف گفت: ضرورت دارد در حوزه طلاق و بزه‌کاری از توان قاضی متخصص نیز استفاده شود.

عابدینی در ادامه اظهار داشت: باید نگاه امنیتی نسبت به کردستان برداشته شود و در حوزه اقتصادی زمینه سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود. 

وی اضافه کرد: مردم این خطه پهناور و چهار دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی حامی و همراه نظام بودند و نمونه آن شهادت و از خودگذشتگی برادران و خواهران اهل سنت بوده است.

انتهای پیام/2330/86

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول