اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مبارزه دستگاه قضا با فساد اقتصادی برای کشور امیدبخش است

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با رانت‌خواری و فساد اقتصادی در دستگاه قضا، نمایان‌تر شده و ادامه این رویکرد، برای کشور امیدبخش است.

مبارزه دستگاه قضا با فساد اقتصادی برای کشور امیدبخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، محسن بیگلری عصر امروز در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور نماینده رییس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: دفاع از حق مردم، ارزشمند و اقدامات قوه قضاییه در این راستا، قابل تقدیر است.

بیگلری، خطاب به نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه گفت: مبارزه با رانت‌خواری و فساد اقتصادی در دستگاه قضا، نمایان‌تر شده و ادامه این رویکرد، برای کشور امیدبخش است.

وی نقدپذیری رئیس قوه قضاییه را قابل تقدیر توصیف و اظهار کرد: تحقیق و تفحص پیرامون صنعت خودروسازی کشور توسط دستگاه قضا، بسیار به جا بوده است.

وکیل مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، همچنین دستور آزادی خبرنگاران در روز خبرنگار توسط رئیس قوه قضاییه را اقدامی ماندگار برشمرد و در ادامه خواستار رفع مشکل پزشکی قانونی، تسهیل و تسریع در تعیین تکلیف و صدور رای پرونده‌های قصاص شد.

ماموستا سیدحسین حسینی، امام جمعه سقز هم، اقدامات قوه قضاییه را امیدبخش توصیف و از تلاش‌های دستگاه قضا تقدیر کرد.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه بعد از جلسه شورای اداری با حضور در ثبت اسناد و املاک سقز و پزشکی قانونی این شهرستان، از نزدیک با پرسنل این دو اداره صحبت و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد و در جهت رفع آنها قول مساعد داد.

انتهای پیام/ 74 / 2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول