اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان پردیس مشخص شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: با حضور حدود 400 نفر از اعضای انجمن، انتخابات حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان پردیس برگزار شد.

اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان پردیس مشخص شدند

حجت فضلعلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس درباره نتیجه رای‌گیری انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان اظهار کرد: دومین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان پردیس روز گذشته از ساعت ۱۵ در محل شورای صنعتی خرمدشت آغاز و تمام مراحل رای‌گیری قبل از شروع و برابر اساسنامه انجام شد.

وی گفت: این انتخابات با حضور هیئت نظارت در محل اخذ رای و پس از انجام فرآیندهای انتخاباتی آغاز و پس از اتمام فرآیند رای‌گیری در ساعت ۲۰ روز سه شنبه با یک ساعت تمدید، زمان رای‌گیری به اتمام رسید.

فضلعلی افزود: پس از بازگشایی صندوق‌های رای‌گیری در حضور هیئت نظارت شمارش آرا آغاز و در پایان به‌ترتیب حسن شاهدی با ۳۸۳ رای نفر اول، محمد حیدریان با ۲۳۴ رای نفر دوم، محمد مشبک با ۲۱۰ را نفر سوم، رضا فیض اللهی با ۱۷۳ رای نفر چهارم و منصوره نظری با ۱۴۳ رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انجمن انتخاب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس ادامه داد: همچنین جلال همتی با ۸۶ رای به عنوان عضو علی البدل اول، علیرضا پیرو اصل ۸۲ رای به عنوان عضو علی البدل دوم انتخابات هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان پردیس انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در پایان شمارش آرا از سه نفر از کاندیداهای حوزه بازرسی انجمن، مسعود قاسمی با ۲۳۴ رای به عنوان بازرس هیئت مدیره انتخاب و محمود همتی با ۶۶ رای به عنوان علی البدل اول و معصومه عزیزی با ۵۲ رای به عنوان عضو علی البدل دوم حوزه بازرسی مشخص شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس درباره فعالیت‌های انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بیان کرد: این انجمن به عنوان یک سازمان مردم نهاد در بخش غیردولتی رسالت بزرگی برعهده دارد که رصد وضعیت بازار، قیمت اجناس، کالاها و غیره است و این اعضا بازوی اجرایی دولت به خصوص وزارت صنعت هستند.

وی اذعان کرد: این انجمن به رونق تولید، حمایت از تولیدکنندگان، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و غیره ورود و مسائل را احصا کرده و به عنوان یک تشکل غیر دولتی به مقامات کشوری و استانی  منتقل میکنند و در جهت رفع مشکلات اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/67016/م/ث/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول