اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

معاون سازمان صمت فارس عنوان کرد

انتخاب 88 واحد برتر در جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کننده فارس

معاون بازرسی سازمان صمت فارس گفت: در جشنواره امسال حمایت از حقوق مصرف‌کننده 88 واحد به‌عنوان واحدهای برتر انتخاب شدند.

انتخاب 88 واحد برتر در جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کننده فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدابراهیم صداقت امشب در هشتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان در تالار دانشگاه شیراز، اظهار داشت: امسال 128 واحد شامل 66 واحد تولیدی و 62 واحد خدماتی در جشنواره ثبت‌نام کردند.

وی بابیان اینکه ثبت‌نام جشنواره مذکور از هفتم شهریورماه امسال آغاز شد، بیان داشت: امسال تمام واحدها حضوری ارزیابی و در این مرحله از 100 نمره 20 نمره به مردم اختصاص داده شد و واحدهایی که کمتر از 70 درصد رضایت مشتری را کسب کردند، حذف شدند.

این مقام مسؤول یادآور شد: بنا به قولی که پارسال داده شد، اپلیکیشن حامی تولید نیز راه اندازی شده که در آن اطلاعات تمام واحدهای خدماتی و تولیدی استان در آن ثبت شده است که در گوگل قابل جست و جو است.

صداقت همچنین گفت: تا پایان خرداد ماه 98 مدل جدید ارزیابی به سازمان حمایت عرضه خواهد شد تا چرخه ارزیابی آنها نیز مانند استان فارس تغییر کند.

وی ادامه داد: در جشنواره امسال 88 واحد به عنوان واحدهای برتر انتخاب شدند که شامل 41 واحد خدماتی و 47 واحد تولیدی می باشند.

به گزارش فارس، هشتمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان امشب با حضور فعالان اقتصادی و صاحبان مراکز تولیدی در تالار دانشگاه شیراز برگزار شد که در پایان از تولیدکنندگان برتر با اهدای لوح، تندیس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/76018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول