اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برنامه اصلی جهاد کشاورزی توسعه مکانیزاسیون است/ کمبود کمباین در اسلام‌آباد غرب

مدیر جهاد کشاورزی اسلام‌آباد غرب گفت: ضعف ما در کمبود کمباین بومی مشهود است به‌گونه‌ای که تعداد اندکی در شهرستان مستقر هستند.

برنامه اصلی جهاد کشاورزی توسعه مکانیزاسیون است/ کمبود کمباین در اسلام‌آباد غرب

کامران کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در اتاق مدیر جهاد کشاورزی اسلام‌آباد غرب به هیچ عنوان و شرایطی بر روی کسی بسته نیست، 120 نفر کارشناس تخصصی در اداره در تمامی امورات تخصص خود در حال خدمتگزاری هستند.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام‌آباد غرب تصریح کرد: با تمام توان در پیشرفت و بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان گام برداشته خواهد شد، یکی از برنامه‌های اصلی ما توسعه مکانیزاسیون است و ضعف ما در کمبود کمباین بومی مشهود است به‌گونه‌ای که تعداد اندکی در شهرستان مستقر هستند.

وی تاکید کرد: در حال انجام کارهایی هستیم تا مسیر خرید ماشین‌آلات به‌خصوص کمباین ساده شود تا به نوعی رمینه اشتغال‌زایی مستقیم سه الی چهار نفر فراهم شود و حداقل بتوانیم سالی 10 کمباین  به شهرستان اضافه کنیم.

کریمی افزود: برنامه‌های دیگری از جمله برنامه‌های سه ساله در حال انجام است که هدف آن این است که هر واحد جهاد مشخص کند که در طی این سه سال چه کارهایی می خواهند انجام دهند.

این مسؤول در پایان، عنوان کرد: در بخش زراعت برنامه‌های خوبی برای توسعه کلزا داریم و ما معتقد هستیم کلزا در اسلام‌آباد غرب باید نهادینه و به‌عنوان یک تنوع زراعی توسعه یابد و کشاورزان کلزا کار به عنوان برنامه یک‌ساله خود کشت کلزا را در محصولات کشاورزی خود قرار دهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول