اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یک هزار و 257 زن سرپرست خانوار در زنجان بیمه شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان یکی از مهمترین راهبردهای کمیته امداد را ارائه خدمات توانمندسازی عنوان کرد و گفت: در همین راستا تاکنون یک هزار و 257 زن سرپرست خانوار بیمه شدند.

یک هزار و 257 زن سرپرست خانوار در زنجان بیمه شدند

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد استان زنجان یکی از راهبردهای اصلی خود در حمایت از جامعه هدف را در سال‌جاری بحث توانمندسازی جامعه هدف قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در همین راستا نسبت به ایجاد شغل برای مددجویان و اشتغالزایی برای آنها اقدام کرده است، گفت: با توجه به اینکه از جمله گروه‌های هدف زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند از همین رو تلاش شده است با بیمه تأمین اجتماعی این گروه نسبت به تأمین آتیه آنها اقدام شود.

وی از بیمه یک هزار و 257 زن سرپرست خانوار در سه ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 835 زن سرپرست خانوار و 422 مجری طرح اشتغال هستند.

صفری با اشاره به اینکه کمیته امداد برای بیمه این تعداد مددجو 523 میلیون تومان هزینه کرده است، گفت: حق بیمه بازنشستگی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال به‌ صورت مستمر و هر سه ‌ماه یکبار به ‌حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه به اقدامات فرهنگی این نهاد اشاره کرد و افزود: در سال‌جاری تعداد یک هزار و 465 نفر در گروه‌های مختلف به اردوهای  زیارتی، فرهنگی و تربیتی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 160 مددجوی کمیته امداد استان زنجان از خدمات اردویی این نهاد در قالب اردوهای زیارتی بهره‌مند شدند، اضافه کرد: ۳۰۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز از خدمات اردویی تربیتی، فرهنگی و آموزشی بهره‌مند شدند.

صفری از دیگر خدمات این نهاد را بحث مسکن و بهسازی منازل مسکونی عنوان کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال 183 خدمت در قالب ساخت، تکمیل، خرید، تعمیرات کلی و جزئی و بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن و ساخت سرویس بهداشتی و تأمین ودیعه مسکن ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در مناطق روستایی نیز طی سه ماهه نخست امسال 160 خدمت در حوزه مسکن ارائه شده است.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول