اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مرکز سوانح سوختگی سمنان زودتر تکمیل شود

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: مرکز سوانح سوختگی سمنان و بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر باید زودتر تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

مرکز سوانح سوختگی سمنان زودتر تکمیل شود

احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: پروژه مرکز سوانح سوختگی مرکز استان در شهر سمنان در دستور کار وزارت بهداشت و درمان قرار دارد؛ این پروژه در حال اجراست و امیدواریم به‌زودی به اتمام و بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر اضافه کرد: امیدواریم این پروژه هم در جریان تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس افزود: پروژه‌های دیگری هم در بخش بهداشت و درمان سمنان در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال به اتمام می‌رسد تا به رشد زیرساخت‌های درمانی استان کمک کند؛ در مجموع وضع این جنس زیرساخت‌ها در استان بد نیست.

همتی با تأکید بر اینکه وضع زیرساخت‌های بهداشت و درمان در سمنان در قیاس با سایر استان‌ها بهتر است، تصریح کرد: بستر توسعه درمانی در استان فراهم است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد توسعه بیشتر استان سمنان باشیم، ابراز امیدواری کرد که در آینده با توجه به توسعه زیرساخت‌ها، استان سمنان به‌عنوان یکی از قطب‌های سلامت در کشور و منطقه مطرح باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه تلاش‌های زیادی در حوزه اجرای طرح تحول سلامت در استان انجام شده است، تصریح کرد: از کسانی که سال‌های سال در بخش‌ها مختلف خصوصی و خیران سلامت در توسعه زیرساخت‌ها کمک کردند، تشکر می‌کنیم؛ ولی مشکلاتی همچنان وجود دارد.

همتی افزود: همه باید به دولت کمک کنیم تا خدمت‌رسانی خود را به مردم و نظام جمهوری اسلامی به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

وی تصریح کرد: تکمیل پرونده الکترونیکی که بخش کوچکی از آن باقیمانده و اجرای سیستم ارجاع و پزشک خانواده باید پیگیری شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: با اجرای این موارد از سوی دولت دوازدهم و وزارت بهداشت و درمان باید بتوانیم خدمات بیشتری در حوزه سلامت برای مردم داشته باشیم تا هزینه‌های درمانی هم کمتر شود.

انتهای پیام/74035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول