اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

معاون درمان وزیر بهداشت:

پروژه سوانح سوختگی سمنان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پروژه سوانح سوختگی سمنان در صورت تأمین اعتبار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه سوانح سوختگی سمنان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان، بازدید معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ساختمان در دست احداث بخش سوانح و سوختگی و درمان سرطان سمنان در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی عصر امروز انجام شد.

قاسم جان‌بابایی همچنین از بخش دیالیز با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و گنجایش ۴۰ تخت درمان، مرکز روان با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی و پد هلی‌کوپتر با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت بازدید کرد.

جز ساختمان سوانح و سوختگی و درمان سرطان که از سال ۹۰ شروع‌ شده، بقیه ساختمان‌ها از پروژه‌های سال ۹۶ است؛ در این بازدید نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس و فرماندار سمنان نیز حضور داشتند.

قاسم جان‌بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه هزینه تجهیز هر اتاق مرکز سوانح سوختگی بالغ‌بر دو میلیارد تومان است، اظهار امیدواری کرد؛ این هزینه از سوی این وزارت‌خانه تأمین خواهد شد و در هزینه ساخت بخشی از آن از سوی سفر ریاست جمهوری تأمین خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود پروژه سوانح سوختگی در صورت تأمین هزینه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/2568/20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول