اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

ثبت رکورد جدید در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان

با پایان مهلت ارسال آثار به بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران بیش از ۱۳۰۰ هنرمند در این جشنواره شرکت کردند تا رکورد دوره‌های پیشین در میزان مشارکت شکسته شود.

ثبت رکورد جدید در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری رئیس شورای سیاستگذاری بیست و ششمین جشنواره جوانان ایران با اعلام خبر رشد ۴۹ درصدی بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران گفت: بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با رشد ۴۹ درصدی وارد مرحله دوم شد. در این دوره ۱۳۱۱ هنرمند از ۳۱ استان با ۵۸۰۱ اثر شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در این دوره ۳۱۲ هنرمند با ۱۷۰۷ اثر در رشته عکاسی ،۲۲۷ هنرمند نقاش با ۸۰۵ تابلوی نقاشی ،۱۹۴ طراح گرافیک با ۴۹۵ اثر ،۱۵۴ هنرمند طراح با ۴۶۵ طرح ،۱۳۷ تصویر ساز با ۴۹۸ اثر تصویر سازی ،۷۵ هنرمند خوشنویس با ۱۳۰ کار خوشنویسی، مجسمه ساز ۴۰ نفر با ۱۶۴ اثر حجمی ،۳۹ هنرمند نگارگر با ۲۰۱ اثر نگارگری و ۲۷ کاریکاتوریست با ۱۱۵ کاریکاتور شرکت کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری بیست و ششمین جشنواره جوانان ایران افزود: در میان استان های حاضر در جشنواره هنرمندان تهرانی گوی سبقت را ربودند و با ۲۳۸ هنرمند بالاترین تعداد حضور را داشتند، سپس اصفهان در مرحله دوم قرار گرفت و با ۱۳۱ هنرمند در این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی جوانان شرکت کرد، خراسان رضوی با ۱۱۱ هنرمند جوان، آذربایجان شرقی با ۷۳ هنرمند، البرز با ۶۲ هنرمند، فارس با ۵۳ هنرمند و خوزستان با ۴۱ هنرمند جوان و... در این دوره از جشنواره شرکت کردند.

بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری «رضوان صادق‌زاده» با شعار «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» از سی ام مرداد تا سوم شهریور ماه ۱۳۹۸ در ایلام برگزار خواهد شد.

 گزارش نهایی ثبت نام و ارسال آثار به سایت بیست و ششمین جشنواره جوانان گزارش نهایی ثبت نام و ارسال آثار به سایت بیست و ششمین جشنواره جوانان  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول