اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

تفاهم‌ سازمان امور دانشجویان و کمیته ملی المپیک برای استعدادیابی دانشجویی

سازمان امور دانشجویان و کمیته ملی المپیک برای حمایت تخصصی از ورزشکاران، قهرمانان و شناسایی استعدادهای ورزشی دانشجویی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم‌ سازمان امور دانشجویان و کمیته ملی المپیک برای استعدادیابی دانشجویی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان، بر اساس مفاد این تفاهم نامه، سازمان امور دانشجویان متعهد شد در زمینه ترویج اصول اساسی و ارزش‌های جنبش المپیک در ورزش دانشگاهی، امور آموزشی، تالیف و ترجمه کتاب، برگزاری کنگره های علمی بین‌المللی ورزشی، ارتقای ورزش بانوان و فرآیند استعدادیابی ورزش نخبگان کشور با کمیته ملی المپیک همکاری کند.

همچنین کمیته ملی المپیک نیز متعهد شد در زمینه اعزام مربیان و کارشناسان به همایش های علمی بین المللی، اعزام تیم های ملی دانشجویی به یونیورسیادها، برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی دانشجویی در مراکز تخصصی این کمیته، حمایت از پروژه های پژوهشی در دانشگاه های کشور و تخصیص بخشی از موزه المپیک به ورزش دانشگاهی با سازمان امور دانشجویان وزارت علوم همکاری کند.
تفاهم نامه مذکور در هشت ماده و برای دوسال منعقد شد و با توافق طرفین قابل تمدید است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول