اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بام ایران میزبان پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان علمی و کاربردی کشور

چهارمحال و بختیاری میزبان پنجمین المپیاد ورزشی و فرهنگی دختران و پسران دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی سراسر کشور است.

بام ایران میزبان پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان علمی و کاربردی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، چهارمحال و بختیاری میزبان پنجمین المپیاد ورزشی و فرهنگی دختران و پسران دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی سراسر کشور است؛ به‌همین منظور نشستی با حضور اصحاب رسانه جهت تشریح اهداف برگزاری این المپیاد با حضور مسؤولان برگزاری این مسابقات در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری میزبان المپیاد ورزشی دختران و پسران دانشگاه جامع علمی و کاربردی

ابوالفضل تجلی در این نشست با بیان اینکه المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علمی و کاربردی در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: پیش‌بینی ما برای حضور دختران در این مسابقات بیش از یک‌‌هزار نفر بود، اما به‌علت برخی از محدودیت‌ها برای بانوان حدود 614 نفر از دختران در این مسابقات حضور دارند.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه علمی و کاربردی با بیان اینکه مسابقات تنیس، بدمینتون و شطرنج در بخش بانوان از فردا آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی سایر مسابقات نیز به مرور آغاز می‌شود، مسابقات بخش دختران تا نهم مردادماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مسابقات بخش دختران در هشت رشته و پسران در 11 رشته ورزشی برگزار می‌شود؛ حضور دانشجویان در المپیاد ورزشی نسبت به سال گذشته با رشد خوبی مواجه بوده است.

حضور 612 دانشجوی دختر در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در شهرکرد

فرید براتی در ادامه این نشست با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد المپیاد ورزشی و دانشجویی و جشنواره بومی و محلی است، گفت: 612 دانشجوی دختر و بیش از یکهزار دانشجوی پسر از 29 استان کشور در رشته‌های ورزشی مختلف از جمله بدمینتون، شطرنج، جودو، تنیس، دومیدانی، تیراندازی، تکواندو، کاراته و ... در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌ و کاربردی چهارمحال و بختیاری افزود: مسابقات بخش دختران و پسران از پنجم تا هفدهم مردادماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

عیسی کشاورز در پایان این نشست با تأکید بر اینکه مسؤولان چهارمحال و بختیاری باید از ظرفیت حضور دانشجویان حاضر در المپیاد ورزشی برای معرفی این استان به نحو احسن استفاده کنند، گفت: 3 هزار دانشجوی دختر و پسر به همراه خانواده‌های خود در این رقابت‌ها حضور دارند.

مسؤول روابط‌عمومی دانشگاه علمی و کاربردی تأکید کرد: در کنار آماده‌سازی دانشجویان برای شرکت در مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی در این مسابقات به بخش آموزش، تربیت و فرهنگ نیز توجه ویژه می‌شود.

پخش زنده مسابقات المپیاد ورزشی و فرهنگی از شبکه استانی

وی در پایان اظهار کرد: بازید از مسابقات ورزشی برای علاقه‌مندان آزاد است؛ همچنین این مسابقات به‌صورت زنده از شبکه استانی جهانبین و شبکه‌های ملی نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول