اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعیین تکلیف هیأت‌های ورزشی دارای سرپرست در سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: تعیین تکلیف هیأت‌های ورزشی دارای سرپرست در این استان در دستور کار قرار دارد تا برنامه‌های هیأت‌ها با انسجام بهتری اجرا شود.

تعیین تکلیف هیأت‌های ورزشی دارای سرپرست در سمنان

مجتبی جانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، در واکنش به سطح رضایت‌مندی از هیأت‌های ورزشی استان سمنان اظهار کرد: ووشوی استان سمنان نسبت به برخی هیأت‌ها با برخورداری از دو ملی‌پوش از دامغان و شاهرود شرایط خوبی دارد.

وی تصریح کرد: خیلی از رشته‌های ورزشی در استان سمنان خوب کار می‌کنند؛ ولی به‌واسطه اینکه نتوانسته‌ایم در برگزاری مجامع ورزشی تصمیم‌گیری کنیم، کار یک سری از هیأت‌ها ابتر مانده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه بیش از 10 هیأت ورزشی استان با سرپرست اداره می‌شود، تصریح کرد: به خاطر مشکلی که در بحث بازنشسته‌ها و دوشغله‌ها وجود داشت، سرپرستانی برای هیأت‌های ورزشی انتخاب شده است.

جانعلی بیان کرد: مشکل تا حدود زیادی با کمک اهالی ورزش رفع شده است و برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت‌ها را در برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گنجاندیم تا هیأت‌ها هم برنامه‌ریزی داشته باشند.

خیران ورزش شناسایی شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: باید دنبال خیران ورزش بود و از الگوی آموزش و پرورش که دنبال خیران مدرسه‌ساز است، استفاده کرد و ما هم دنبال خیران ورزش برویم.

جانعلی اضافه کرد: باید از این ظرفیت استفاده کنیم؛ حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌ها می‌تواند به نام خیر و اسپانسر باشد و این انگیزه را باید ایجاد کنیم.

هزینه اعزام‌ها تقبل می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های این استان موظف هستند تا بحث اعزام تیم انتخابی شهرستان را به مسابقات عهده‌دار شوند و حتماً این اتفاق می‌افتد.

جانعلی تصریح کرد: هزینه برگزاری رقابت‌های انتخابی استان سمنان و اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی را نیز باید هیأت استان بدهد و اگر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد، رفع خواهد شد.

وی از تأمین تجهیزات و امکانات برای محله‌های کم‌برخوردار استان سمنان در رشته‌های مختلف و اختصاص اعتباری خوب برای این موضوع خبر داد و تصریح کرد: باید تلاش کرد تا کسی نباشد که به خاطر پول نتواند ورزش کند.

انتهای پیام /74035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول