اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فضای مجازی فرصت خوبی برای تبیین شعائر اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: فضای مجازی فرصت بسیار خوبی است برای تبیین شعائر اسلامی، لذا باید همه ما تقوا را وارد فضای مجازی کنیم تا از بد‌اخلاقی‌ها، تهمت‌ها و افترا‌ها‌، جلوگیری شود.

فضای مجازی فرصت خوبی برای تبیین شعائر اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: اسلام دین اجتماع است و فلسفه حج، نماز جمعه و نماز جماعت و مناسب‌های مذهبی، تکریم همین شعائر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه عمده اسلام را شعائر دین دانست و گفت: اسلام با همین شعائر زنده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ شعائر، افزود: در راستای تقویت و حفظ همین شعائر اسلامی است که دشمنان نتوانسته‌اند طی چهل سال گذشته هیچ ضربه‌ای به ملت ایران وارد کنند و بعضا همین تجمعات، معادلات جهانی و منطقه‌ای آن‌ها را بر هم می‌زند.

علما با تاکید بر استفاده درست و منطقی از فضای مجازی، گفت: فضای مجازی فرصت بسیار خوبی است برای تبیین شعائر اسلامی، لذا باید همه ما تقوا را وارد فضای مجازی کنیم تا از بد‌اخلاقی‌ها، تهمت‌ها و افترا‌ها‌، جلوگیری شود.

گفتنی است، در این جلسه از تلاش‌های چهل ساله عباس سروری‌ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، توسط آیت‌الله علما تقدیر شد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول