اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال افزایش تعطیلات عید فطر؛

جوانان با شعائر دین اسلام آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با افزایش تعطیلات عید فطر مردم و به ویژه قشر جوان جامعه با شعائر دین اسلام آشنا می‌شوند و حفظ این شعائر در راستای معرفت‌افزایی دینی ایرانیان اهمیت ویژه‌ای دارد.

جوانان با شعائر دین اسلام آشنا می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری و در جمع خبرنگاران اصفهانی با اشاره به اینکه افزایش تعطیلات عید فطر یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: عید فطر برای تمام ایرانیان به میزان زیادی اهمیت دارد و معنویات مردم با افزایش تعطیلات عید فطر تحقق می‌یابد.
وی به ضرورت معرفت‌افزایی مردم در راستای امور معنوی اشاره کرد و افزود: تمام شهروندان باید از فرصت‌های خود به منظور معرفت‌افزایی در زمینه امور دینی و معنوی استفاده کنند و در راستای افزایش معنویات خود گام بردارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه جوانان کشور باید دین اسلام را در زمینه‌های مختلف حفظ کنند، تصریح کرد: مردم و به ویژه جوانان کشور باید دین اسلام را در مقابل تهاجم‌های دشمنان حفظ کنند و آشنایی آنها با موضوعات دینی و نقش موثر امور دینی در زندگی آنها لازمه توجه این قشر از جامعه به دین اسلام است.
وی به اهمیت افزایش تعطیلات عید فطر در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال افزایش عید فطر از یک روز به دو روز، جوانان کشور با شعائر دین اسلام آشنا می‌شوند و در راستای حفظ این شعائر در جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.
اژدری به عید فطر به عنوان یکی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی اشاره کرد و افزود: عید سعید فطر یکی از چهار عید اسلامی محسوب می‌شود و افزایش تعطیلات اعیاد اسلامی به منظور افزایش معرفت مردم در راستای امور دینی از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی اضافه کرد: مجلس با تصویب این موضوع به یکی از مهم‌ترین نیاز‌های مردم در جامعه اسلامی توجه کرده است و کشور ایران باید به افزایش تعطیلات اعیاد بزرگ اسلامی به ویژه اعیاد غدیر و فطر توجه کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به حفظ مصونیت مسلمانان با افزایش تعطیلات اعیاد بزرگ اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: این اعیاد از پشتوانه‌های مردم در زمینه‌های مختلف محسوب می‌شوند و مصونیت مسلمانان با افزایش تعطیلات اعیاد بزرگ اسلامی حفظ می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول