اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجله ورزشی فارس| از المپیاد وزنه‌برداری تا شکایت پدیده‌ای‌ها

برگزاری مسابقات استعدادیابی و المپیاد وزنه‌برداری استان سمنان و شکایت باشگاه پدیده برای جام حذفی فوتبال استان ازجمله خبرهایی است که در مجله ورزشی امروز می‌خوانید.

مجله ورزشی فارس| از المپیاد وزنه‌برداری تا شکایت پدیده‌ای‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجله ورزشی فارس امروز با چند خبر از بدمینتون، والیبال، وزنه‌برداری، پاراتیراندازی و فوتبال در خدمت همراهان گرامی خواهد بود.

برگزاری مسابقات استعدادیابی و المپیاد وزنه‌برداری استان سمنان

مسابقات استعدادیابی و المپیاد وزنه‌برداری استان سمنان با حضور ورزشکاران این رشته ورزشی و اعضای هیأت رئیسه استان و شهرستان‌های سمنان و دامغان در شهرستان دامغان برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.

نفرات برتر در اردوی آمادگی که در شهمیرزاد یا مهدی‌شهر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و با آمادگی بهتری به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

در این مسابقات، حکمت‌پور از مدرسان بین‌المللی فدراسیون و جندقی از قهرمانان وزنه‌برداری حضور داشتند.

پیگیری مسابقات والیبال نونهالان استان سمنان

نتایج روز دوم مسابقات والیبال نونهالان پسر انتخابی استان سمنان اعلام شد و بر این اساس، متین دامغان (الف) 2 بر 1 باشگاه کویر شاهرود را برد، هیئت والیبال گرمسار (ب) با همین نتیجه بر آکادمی مظفری شاهرود غلبه کرد و متین دامغان (ب) هم بر نایک اسپرت شاهرود چیره شد.

باشگاه کویر شاهرود 2 بر صفر هیأت والیبال سمنان (ب) را برد، آکادمی مظفری شاهرود با همین نتیجه آکادمی آرش دامغان را شکست داد و نایک اسپرت شاهرود هم از سد متین دامغان (ب) گذشت.

با اتمام بازی‌های گروهی، چهار تیم هیئت والیبال گرمسار (ب)، هیأت والیبال دامغان، نایک اسپرت شاهرود و متین دامغان (الف) به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در مرحله نیمه‌نهایی، هیأت والیبال گرمسار (ب) و هیأت والیبال دامغان رو به روی هم قرار گرفتند و متین دامغان (الف) و نایک اسپرت شاهرود با هم مسابقه دادند.

برگزاری مسابقات بدمینتون نونهالان و نوجوانان استان سمنان

مسابقات انتخابی بدمینتون نونهالان و نوجوانان استان سمنان به میزبانی هیأت بدمینتون شاهرود برگزار شد و نفرات اول تا هفتم هر رده برای شرکت در مسابقات کشوری به شرح زیر مشخص شدند:

نونهالان:

1-مهربد فاضلی راد (شاهرود)

2-علی پارسا (سمنان)

3-پرهام طالب بیدختی (سمنان)

4-کیان بنکدار (شاهرود)

5-علیرضا عوامی (سمنان)

6-محمدطاها خیالی (سمنان)

7-صدرا شاکر (شاهرود)

نوجوانان:

1-امیرعلی داوودی (سمنان)

2-محمدامین رمضانیان (شاهرود)

3-سروش والی (سمنان)

4-مجید سالک (شاهرود)

5-مهرداد حکیمی (شاهرود)

6-یزدان حقیقت منش (شاهرود)

7-ایرمان پیوندی (سمنان)

قهرمانی پاراتیراندازان دامغانی در رقابت‌های کشوری

رقابت‌های پاراتیراندازی کشور در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در فدراسیون جانبازان و معلولین کشور برگزار شد.

از شهرستان دامغان، دو ورزشکار به نام‌های محمدرضا امینی در رشته تفنگ بادی و محمود باقرنژاد در رشته تپانچه بادی به این مسابقات اعزام شدند.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، محمدرضا امینی توانست در رشته تفنگ بادی مقام اول و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

همچنین محمود باقرنژاد در رشته تپانچه بادی توانست مقام اول و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

شکایت باشگاه پدیده برای جام حذفی فوتبال استان سمنان

باشگاه پدیده در خصوص وقایع بازی اخیر خود در جام حذفی فوتبال استان سمنان مقابل سیمان شکایت کرد.

علی‌رضا مختاری، مدیر باشگاه پدیده سمنان گفت: تیم سیمان شاهرود با چند تخلف در بازی اخیر حاضر شد که از آن نام برده شده است؛ طبق نامه هیأت فوتبال استان سمنان، قرارداد بازیکنان باید قبل از پانزدهم تیرماه تکمیل و لیست اسامی بازیکنان تا تاریخ ذکر شده تحویل هیأت می‌شد که سیمان شاهرود قرارداد چند بازیکن را در اول مرداد ثبت کرده است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه تیم سیمان آماده نبود و بازیکن نداشت، مسابقه را با تأخیر برگزار کردند تا سیمان بتواند بازیکن جذب کند و به دلیل اینکه گفتند تیم سیمان درگیر مسابقات فوتسال کارگری است، بازی عقب افتاد؛ در صورتی که فوتسال ربطی به فوتبال ندارد.

مدیر باشگاه پدیده سمنان ادامه داد: مهم‌ترین تخلف مربوط به آقای بسطامی است؛ چگونه می‌شود شخصی که عضو هیأت رئیسه است، تیمداری و برای تیم سیمان بازیکن جذب کند؟ اگر در استان سمنان حق ما و نتیجه سه بر صفر به سود پدیده سمنان برگردانده نشود، قطعاً به مراحل بالاتر شکایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/75035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول