اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجله ورزشی فارس| از چالش هیأت‌های شهرستانی تا درخشش در کشوری

بررسی چالش‌های هیأت‌های ورزشی شهرستانی و پیکار ورزشکاران سمنانی در رقابت‌های استانی و کشوری ازجمله خبرهایی است که در مجله ورزشی امروز می‌خوانید.

مجله ورزشی فارس| از چالش هیأت‌های شهرستانی تا درخشش در کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجله ورزشی فارس امروز با چند خبر از هندبال، تنیس روی میز، تنیس، ووشو و بررسی وضع ورزش سمنان در خدمت همراهان گرامی خواهد بود.

برخی هیأت‌ها به فکر تقویت ورزشکاران نیستند

سعید میرحسینی، کارشناس ورزشی اداره ورزش و جوانان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: امکانات ورزشی محدوده‌ای دارد و طی سه ماه آینده، مشکلات برخی هیأت‌ها از این لحاظ رفع می‌شود و همه آن‌ها از امکانات لازم برخوردار می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه مزایده گذاشتن سالن‌های ورزشی قانون است، اضافه کرد: برخی هیأت‌ها در این مزایده‌ها شرکت می‌کنند.

کارشناس ورزشی اداره ورزش و جوانان سمنان با اشاره به اینکه مشکل مالی عمده معضل ما در ورزش شهرستان سمنان است، تصریح کرد: نظارت بر هیأت‌های ورزشی از دیگر مشکلات است.

میرحسینی با بیان اینکه مدیریت برخی هیأت‌های شهرستانی وزن آن ورزش را ندارند، اضافه کرد: بحث ورزش بیشتر در محور درآمدزایی در شهرستان سوق داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه خیلی از هیأت‌های ورزشی شهرستان سمنان دنبال سالن و درآمدزایی هستند، اظهار کرد: این دست هیأت‌ها به فکر تقویت ورزشکاران نیستند و با این مشکلات مواجه هستیم.

معرفی برترین‌های هندبال استان سمنان

مسابقات هندبال استعدادهای برتر دختر استان سمنان که در دامغان برگزار شد، با قهرمانی تیم گرمسار به پایان رسید.

مسابقات هندبال استعدادهای برتر در بخش پسران استان سمنان نیز در سمنان پیگیری شد و با قهرمانی سمنان به پایان رسید.

اعزام 4 نفر به رقابت‌های استعدادهای برتر تنیس روی میز

محمد قرایی‌پور، رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر در استان برگزار شده است، افزود: این رقابت‌ها در رده سنی 12 تا 15 سال در سمنان برگزار شد و از هر شهرستان، چهار شرکت‌کننده داشتیم.

وی با اشاره به اعزام چهار نفر به رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور بیان کرد: این رقابت‌ها نیمه دوم مردادماه برگزار می‌شود و هنوز میزبان این مسابقات مشخص نیست.

صعود مهیار اعوانی به فینال مسابقات تنیس کشور

مهیار اعوانی، بازیکن خوش‌آتیه سمنانی امروز در یک رقابت نفس‌گیر بازیکن خوب مازندرانی را مغلوب و به فینال مسابقات قزوین راه پیدا کرد.

این تنیسور سمنانی با شکست کیان کریمی از مازندران به فینال مسابقات تنیس رده سنی زیر 14 سال کشور در قزوین راه پیدا کرد.

اعوانی روز شنبه، ساعت 10 صبح در فینال به مصاف آرین حسن‌زاده از مازندران خواهد رفت و امیدواریم شاهد درخشش و قهرمانی این بازیکن بااستعداد و خوش‌آتیه سمنان در فینال مسابقات باشیم.

نتایج تیم ووشوی استان سمنان در مسابقات قهرمانی کشور

نتایج تیم ووشوی استان سمنان شامل شهرستان‌های شاهرود و میامی در مسابقات قهرمانی کشور سبک دی تانگ چوان اعلام شد.

در این رقابت‌ها و در بخش بزرگ‌سالان، ابوالفضل اسدی در 56 کیلوگرم و مجید نوروزی در 85 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند و غلامعلی عرب‌اسدی در 56 کیلوگرم و سجاد عباسی در 80 کیلوگرم نقره‌ای شدند.

در بخش جوانان نیز فرهاد ایلخانی در 60 کیلوگرم و علیرضا محمدی در 70 کیلوگرم و در بخش نونهالان، محمدمهدی عرب‌اسدی در 24 کیلوگرم مدال نقره را به دست آوردند.

مدال برنز بزرگ‌سالان هم به 1 ابوالفضل نوری در 80 کیلوگرم و عبدالله عرب‌اسدی در 90 کیلوگرم، مدال برنز جوانان به محمدتقی طالع‌زاده در 48 کیلوگرم، امیرمحمد طوسی در 48 کیلوگرم، علی کاظمی در 56 کیلوگرم، مجتبی نوروزی در 60 کیلوگرم و محمدحسین رحیمی در 60 کیلوگرم رسید.

 نونهالان استان سمنان نیز شامل عارف رحیمی و امیرحسین شیرخانی در 24 کیلوگرم برنزی شدند و تیم سمنان با دو طلا، پنج نقره و 9 برنز رقابت‌ها را ترک کرد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول