اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

اولین بازدید رئیس جدید بنیاد مستضعفان از آزادراه تهران ـ شمال

رئیس جدید بنیاد مستضعفان صبح امروز پس از برگزاری جلسه‌ای در کارگاه منطقه‌ای آزادراه تهران ـ شمال بازدید خود را از منطقه یک این آزادراه آغاز کرد.

اولین بازدید رئیس جدید بنیاد مستضعفان از آزادراه تهران ـ شمال

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پرویز فتاح در اولین بازدید خود پس از انتصاب به ریاست بنیاد مستضعفان به آزادراه تهران ـ شمال آمد تا از مناطق مختلف این آزادراه بازدید کند.

فتاح در این بازدید، ابتدا جلسه‌ای با مدیران شرکت آزادراه تهران ـ شمال داشت و سپس وارد منطقه یک آزادراه تهران ـ‌شمال شد تا روند پیشرفت این پروژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را بررسی کند.

گفته شده، منطقه یک آزادراه تهران - شمال 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مقرر شده است، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز که در استان مازندران حضور دارد، از طریق محور کندوان به فتاح ملحق شود تا بازدیدی از این آزادراه داشته باشند.

بنابر این گزارش، رئیس سازمان برنامه و بودجه پیش از این در آخرین بازدید خود از آزادراه تهران ـ شمال خبر از اختصاص 300 میلیارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تومان به منطقه یک برای تکمیل این منطقه آزادراهی داده بود که این رقم از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده است و قرار است از طریق اسناد خزانه اسلامی تخصیص یابد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول