اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

افتتاح منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال پیش از پایان تابستان/ همت ـ کرج را هفته دولت تحویل می‌دهیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ادامه آزادراه همت تا کرج در هفته دولت تکمیل می‌شود، گفت: منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال پیش از پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال پیش از پایان تابستان/ همت ـ کرج را هفته دولت تحویل می‌دهیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز از روند پیشرفت احداث پروژه ادامه آزاد راه همت تا کرج و اتصال آن به محور کرج- چالوس بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه آزادراه همت تا کرج برای استان‌های تهران، البرز و استان‌های همجوار پروژه‌ای گره‌گشا است.

محمد اسلامی افزود: این پروژه ملی رشد مناسبی دارد و از نظر عملیات اجرایی طبق زمان‌بندی پیش می‌رود و البته هر روز معارضانی در این پروژه به ترتیب ظهور می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ در این پروژه باید دکل برق فشار قوی منتقل شود که در این باره هماهنگی‌ها با وزارت نیرو انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکلات مالی و فنی در این پروژه نداریم، گفت: امیدواریم این آزاد راه در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

اسلامی اضافه کرد: 25 پروژه آزادراهی به طول هزار و 100 کیلومتر در دست ساخت داریم ضمن اینکه پیشرف پروژه‌های آزادراهی که با حضور بخش خصوصی است مناسب ارزیابی می‌شود.

وی بیان کرد: از مهمترین پروژه‌ها در این باره می‌توان به کنار گذر جنوبی تهران به طول 160 کیلومتر اشاره کرد که از آبیک به چند شهر متصل می‌شود و ترافیک زیادی را از بین می‌برد؛  تقاطع غیرهمسطح آن در دست اجرا است و قبل از پایان سال بخش مهمی از این آزادراه به بهره‌برداری می‌رسد.

* منطقه یک آزادراه تهران-شمال قبل از تابستان به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی  افزود:‌ همچنین منطقه یک آزاد راه تهران - شمال رشد مناسبی دارد و طبق برنامه پیش می‌رود و پیش‌بینی می‌کنیم تا قبل از پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

اسلامی گفت: در منطقه یک آزادراه تهران شمال موضوع تجهیزات امری مهم است که باید طبق استاندارد نصب شود و ایمنی راه قبل از بازگشایی کاملا فراهم شود. 

وی افزود: آزاد راه تهران شمال آزادراهی هوشمند است و بدون تجهیزات کنترل و مراقبت و تهویه امکان افتتاح ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول