اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| ارائه نظر دانشجویان در جلسات شورای متاهلان خوابگاه‌‌ دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از انتخاب نماینده دانشجویی در شورای متاهلان خوابگاه‌ دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: عضو جدید برای ارائه نظرات دانشجویان در جلسه آینده شورا حضور خواهد داشت.

فارس من| ارائه نظر دانشجویان در جلسات شورای متاهلان خوابگاه‌‌ دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سوژه‌هایی از یکی از خوابگاه متاهلی دانشگاه تهران با عنوان «مشکلات دانشجویان متأهل کوی دانشگاه (خوابگاه جلال آل احمد) تهران را حل کنید» و «قطعی اینترنت خوابگاه متاهلین جلال دانشگاه تهران» در سامانه فارس من ثبت شده است.

حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره آخرین پیگیری‌ها برای رفع نیازهای این دانشجویان، به عضویت نماینده دانشجویان متاهل در جلسات شورای متاهلان دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این عضو دانشجویی، به عنوان نماینده شورای صنفی خوابگاه متاهلان انتخاب شده و در جلسات آینده برای ارائه نظرات دانشجویان در جلسات این شورا حضور می‌یابد.

وی ادامه داد: فرایند این انتخابات از اواسط اردیبهشت‌ماه آغاز و در اواخر خرداد تکمیل شد که در نخستین جلساتی که در آینده تشکیل بدهیم این عضو دانشجویی حضور خواهند داشت. افرادی که در خوابگاه‌های متاهلان ساکن هستند با رای‌گیری، این نماینده را انتخاب کرده‌اند.

به نژاد خاطر نشان کرد: در این شورا، نمایندگانی از اداره خوابگاه، معاون دانشجویی دانشگاه، مدیر امور آموزشی،‌ اداره شاهد و ایثارگر و مرکز مشاوره حضور دارند و یک عضو دانشجویی هم حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی متعددی برای ارتباط بین دانشجو و مدیران خوابگاه‌ها وجود دارد، گفت: دانشجویان باید درخواست‌ها و موارد نیازهای خود را با مدیران خوابگاه‌ها مطرح کنند و سیستم اداری دانشگاه برای این کار پیش‌بینی شده است وارد و علاوه بر نامه‌نگاری با مدیران، بیشتر مدیران به صورت حضوری و تلفنی در دسترس هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: امروز ارتباط بسیار ساده‌تر از این حرف‌هاست و برای مثال از تمام نقاط کشور اگر بخواهید می‌توانید به یک مدیر نامه ارسال کنید؛ بنابراین بهتر است دانشجویان به جای اعلام نیازهایشان از رسانه‌ها موضوع را با مدیر خوابگاه در میان بگذارند.

مقرر شد خبرنگار فارس، وضعیت رفع نیازها را به صورت موردی دوباره پیگیری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول