اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| دومین پیگیری از مشکلات ساکنان خوابگاه متاهلی دانشگاه شریف/ نامه‌نگاری با شهرداری و آب‌وفاضلاب برای رفع مشکل

رئیس دانشگاه شریف در پیگیری مجدد مشکلات ساکنان خوابگاه متاهلی این دانشگاه، از نامه‌‌نگاری با شهردار تهران برای حل مشکل خیابان خوابگاه و پیگیری از شرکت آب و فاضلاب برای حل مشکل آب خبر داد.

فارس من| دومین پیگیری از مشکلات  ساکنان خوابگاه متاهلی دانشگاه شریف/ نامه‌نگاری با شهرداری و آب‌وفاضلاب برای رفع مشکل

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من از مشکلات بسیار در خوابگاه متاهلی دانشگاه شریف گلایه کردند.

خبرنگار فارس در یک مرحله این گلایه را پیگیری کرد و اکنون با افزایش تعداد امضاهای این سوژه پیگیری مجدد روی این موضوع انجام شده است.

محمود فتوحی فیروزآباد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره آخرین پیگیری‌ها برای حل مشکلات این خوابگاه گفت: بخشی از مشکلات حل شده و بخشی باقی مانده است، خودم به همراه معاون دانشجویی دانشگاه افطاری را در ماه رمضان نزد دانشجویان بودم و دانشجویان مشکلات‌شان را مطرح کردند.

*نامه‌‌نگاری رئیس دانشگاه شریف با شهردار تهران برای حل مشکل خیابان خوابگاه

به گزارش فارس، در پیگیری قبلی از مشکل مسیر خوابگاه، فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به فارس گفته بود: «درحال حاضر در آن منطقه، عملیات عمرانی انجام می‌شود تا جاده منتهی به مجتمع، آسفالت شود، اگر این عملیات با موفقیت انجام شود هم دانشجویان و هم ساکنان منطقه از مشکلات رفت و آمد رهایی پیدا می‌کنند. البته شهرداری قصد دارد تا در آن منطقه مرکز تجاری نیز احداث کند و عملیات احداث این مرکز، روند آسفالت شدن خیابان را آهسته‌تر کرده است. چرا که بر اساس قول شهرداری قرار بود تا خردادماه، آسفالت خیابان پایان یابد اما اخیراً شهرداری اعلام کرده که تا سه ماه آینده این فرآیند به پایان می‌رسد.»

در پیگیری دوباره این مشکل، فتوحی توضیح داد: یک مشکلی در خوابگاه‌های متأهلی این دانشگاه وجود داشت مبنی بر اینکه شهرداری خیابانی را در دست احداث داشت که مسیر رفت و آمد دانشجویان با مشکل مواجه شده بود، بخشی از مسائل در اختیار ما نیست و مربوط به شهرداری است. نامه‌ای به درباره این خیابان به حناچی شهردار تهران نوشته‌ایم و پیگیر موضوع هستیم.

* پیگیری از شرکت آب و فاضلاب برای حل مشکل آب ادامه دارد

به گزارش فارس،‌ در پیگیری قبلی،‌ فاطمی زاده درباره مشکل آب خوابگاه هم به فارس، گفته بود: «چندین آزمایش روی آب شرب منطقه انجام و میزان سختی آب در نقطه مرزی قرار گرفت، نتایج آزمایشات به شرکت آب و فاضلاب ارائه شده است اما بودجه لازم برای حل این مشکل وجود ندارد؛ البته ایجاد یک تصفیه خانه برای این مجتمع‌های خوابگاهی نه کاری عاقلانه است و نه  بودجه دانشگاه چنین امکانی را به ما می‌دهد. دانشگاه، این موضوع را از شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیگیری می‌کند ولی نتیجه‌ای نداشته است.»

این بار فتوحی فیروزآباد توضیح داد: درباره گلایه دانشجویان از وضعیت آب خوابگاه که مربوط به کیفیت آب کل شهرک و منطقه است همچنان موضوع را از شرکت آب و فاضلاب دنبال پیگیر هستیم و موضوع را دنبال می‌کنیم ببینیم چگونه می‌توانیم مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول